18 Mart 2009 Çarşamba

:(ben kendimmi çizsem ne ?

Slm kızlar yeni haber evye bozuk çıktı mermere oturmaz denildi bırakıldı kendinden olacakmış ve seramik bulamıyorum beğendiklerim banyo seramiği çıkıyor o küçük taşlardan beğenemedim ben biraz sonrada ne hale gelicek takıntısındayım ha dediimmi mutfak fayansı değişmez demi ama küçük küçük olanlarda sonradan çok kirli görünmeye başlıyor 2 annem ve tüm tanıdıklar yaptırdılar ilk günkü parlaklığı kalmıyor neyse ben ne bulduysam çiçeğin ölçüsü tutmadı çiçeği olsa fayans olmadı o olsa yer olmadı :)ayh çatlıyajam :)))))

6 yorum:

havvanur dedi ki...

bak şimdi üzüldüm kıss bişeyi biz kadınlar neden çok isteyince bi aksilik çıkarki okadar model içinden begen bitane şekerim yada modeli çiz seramikçilere faksla ayol:=))

SELDA dedi ki...

sorma tatlım bende gıcıklık var taşını beğendiğim ölçüde çiçeği sevmedim çiçeğin taşı oladı uyuzluk işte illa beyaz parlak büyük olsun kafamda çizdim gittim düşünmeden gitsem renkli istesem çok ama işte :)dua et canım sevgiler.

kubra zeynep kara dedi ki...

valla kolay gelsin. mutfak bir bayanin en cok vakit gecirdigi mekandir.insallah gonlunuze gore bulursunuz:)

SELDA dedi ki...

saol güzel kardeşim teşekkür ederim .

Unknown dedi ki...

KOLAY GELSİN BENDE EVİME GEÇTİĞİMDE KAHRETMİŞTİ BENİ MUTFAĞI YAPANLAR EŞİMDE AMAN YETER DER DURURDU AHH NE SİNİR OLMUŞTUM AHHH :)

eviminnuru dedi ki...

kıyamam hemşehrime yaa bende evi yaptırıken kahretmişlerdi beni kahrolasıcalar neysee en kısa zamanda yoluna girer allahın izniyle