19 Mart 2009 Perşembe

UYH dıkandım vallaha dıkandım :(

Bu akşam boya ve kartonpiyer ustaları geldi binbir dalga geçme ve akıl satma kendini beğenme tiripleriyle fiyet verip gittiler yanlarında koca bir tuzluk getirmişler fiyatın üzerine epey serpmişler verdiler bize fiyatı :) gittiler inşallah bizim işimizi yapmak nasip olmasın rabbime havale ediyorum .Daha iyi niyetli insanlara nasip olsun müşterek fikir alışverişi olmassa karşılıklı saygı duyulmazsa bana gelenler geliyor kimsenin evi nalettayn işi ve tavrı haketmez olmayacak bir fikir varsa öyle değilde böyle olabilirmi diye fikir ver aman boşver işte işini mesleğini haketmeyen sanatçı tipi yaptığının sanat olduğunu hüner olduğunu ama bunu da ona bir veren olduğunu bilmeyenlerden, bunlar buranın yerlisi bunlardan ne koparsak kar diyen köylü kurnazlarından rabbim uzak eyle kandırmayı ve kandırılmayı nasip etme abla yapacağımız bir oda sen ne kartonpiyeri beğenecen höng kardeşim ben tüm evi nereye yığıp nerede yaşarım yavaş yavaş yapıcan bune saygısızlık sen bir oda diye para almıycan herhalde ,neyse elin alemin adamına saygısızlık ve küfür edecek kadar samimi olmıyacam rabbim layığını versin bizden uzakta .APLA kartonpiyer alçı olursa kafana düşerrrrrrrr:)))) köpük olursa daha iyi ama onuda sen beğemicen verdiğin para neki .

12 yorum:

Leyla Poyraz dedi ki...

Seldacım..rabbim işlerinde kolaylık versin inşallah..yazıların çok hoşuma gidiyor...yazılarında birazcık kendimi buluyorum..kendimce yorumlar yapıyorum...neyse yüreğine sağlık..Sevgilerle...
Allaha Emanet Ol...

SELDA dedi ki...

Leyla cım teşekkür ederim sessiz yorumlar olmazzzzz:)lütfen ziyaretleşelim seni çoktan ekledim takipteyim sevgiler canım.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

YUFF UYUZLAR LAFA BAK KÖPÜK OLURSA DAHA İİ AMA VERDİĞİN PARA NEKİ AHH AH BU EV İŞLERİ ÇOK ZORDUR BİLİRİM KENDİM AYNI SIKINTILARI ÇEKTİM7 SENE ÖNCE AMA ANLATTOGIONA GÖRE BAYAĞ BİR GÜZEL OLUCAK EVİN KISS SELDA:) BANA BAK HEP ÇİZİMLERLE GÖSTERİYON BİTTİMİ EVİN ŞÖLE UZAKTAN AZ RESMİNİDE ÇEK GÖSTER VALLAHİ ÇOK MERAK ETTİM:) TABİ TAMAMİYLE SENİN ARZUNA KALMIŞ MAHRUMİYETE GİRER DİYORSAN GÜZEL ARKADAŞIM SEN BİLİRSİN AMA MERAKTANDA ÇATLIYCAM YANİ:)ALLAH YARDIMCIN OLSUN ZOR İŞ BUNLAR DAHA VE GEÇTİNMİDE BİRKAÇ ŞEY İNSANI HUZURSUZ EDİYOR KULLANDIKÇA ÖZELLİKLEDE BAK ŞÖYLE OLMADI BAK BÖYLE OLMADI DİYE BEN ÇOK DÜŞTÜM O HATAYA AMA BEN HEMEN OLSUNDA GEÇEYİM DAYANAMIYCAM ARTIK BEKLEYEMİCEM DİYE ACELE ETMİŞTİM ÇOK SENİN EĞER ACİLEYETİN YOKSA ÇOK İYİ DÜŞÜNÜP KARAR VER ARKADAŞIM..HADİ ŞİMDİ KENDİNE İİ BAK ALLAHA EMANET OL.

SELDA dedi ki...

Hayır daha fiyat verdin pazarlık falanda yapmadık kki verdiğim parayı neden küçümsedin bizim millet neden açım diye ağlıyor anladım biz gözü ve gönlü cahillikten aç milletiz kültürmüz sıfır ne patronlar okuyor 1,2 satır ne eleman olanlar gerçi okumak cahilliği alır eşeklik baki kalırmış içte insana saygı yoksa oda çok öğrenilesi birşey değil neyse saolun canlar yanımda olmanız dualarınız güç veriyor resimler bittiğinde tabiki paylaşılacak hiç merak etme canım :)

kubra zeynep kara dedi ki...

eskiden insanlarin kullandiklari bir soz vardi;
"ablacim para muhim degil onemli olan sizin isiniz gorulsun."
gercektende eskilerde kaldi.
bu ekonomik kriz zengini daha zengin fakiri daha fakir yapti.
insallah rabbim islerinizi gonlunuze gore sizi sIkmadan bunaltmadan yapmanizi nasip eyler. hayirli gunler

SELDA dedi ki...

teşekkür ederim kardeşim duaların bana güç veriyor haklısın zaten ülemizdeki her olumsuzluktan kaymak çıkaran tipler yüzünden bu haldeyiz eskilerde kalmış ekmeği soğanı bölüşmek .

havvanur dedi ki...

kendini akılı sanıyor kurnaz usta halbuki normal fiyat verse reklam yapıcan işi artıcak kışta öle çok ev boyatan yokki kendi kaybetti alçı yaptır bence kartonpiyeri köpük düşer bence bnmki alçı çok memnunum kıs selda işin zor he rabbim yar ve yardımcın olsunn bi an önce kolaylarsın inş yada ustaya çuvalla param yokk öle hepsi birden olmuyoo desedin gıcıkkkkkk usta:)) kolay gelsin sultanımm

SELDA dedi ki...

yok adamlar pişkin biz biliyoz 50 dairelik yere yaptığımız modeli yapalım sen bilmiyon havasındalar hayır tüm daire olsa sen beğende apla diye sırıtıyo bende o nedemek sonuçta tüm daire yavaşyavaş zaten yapılcak ama siz yapmıycaksınız diyede içimden geçirdim .Havvacım saol kesin rabbim izin verirse alçı yaptırcam valla fikirler iyi oluyor saolun hepinize teşekkür .

ummugulsum dedi ki...

ne ınsanlar var yaa!
ama senın anlatısın super can can:D
opuyoruz..

üç böcek bir çiçek dedi ki...

seldacım allah yardımcın olsun ev yaptırmak ustalarla uğraşmak kadargıcık bişewy yoktur herhalde.o yüzden hazır evi alacan oturacan en iyisi:))) bu arada adama hak vermek deyil ama kullanan kişi olarak köpük kartonpiyeri kulanıyorum gayet güzel normal karton piyer gibi görüntüsü tavsiye ederim cnm bu bir tavsiye ama gönlüne yatanı yaptırr bunlarr çokk zorr işşşş.Bide cnm mutfağını ne renk yaptırıyorsun bendaha karar aşamasını atlatamadım sevgilerr....

SELDA dedi ki...

canım saol tavsiyelerinize ihtiyacım var ben beyaz dolap verdim öncekide beyazdı çok memnun kaldım eski olmasaydı problem değildi kalitesiz yapılmış beyazdı şimdiki daha kullanışlı olur umarım

üç böcek bir çiçek dedi ki...

ben de beyaz düşünüyordum :))) tavsiyen için tşklr cnm bakalım hayırlısı çooookkk işim varr çooookkk