19 Mart 2009 Perşembe

tejeeeeeeee:)

Küçük bir kız kapıda annesiyle karşılar tejeyi ama hiç pas vermez tejem diye boynuna sarılan kız aksine kaçar diiit der tejesine annesi oh sana unutmuş benim kızım küsmüş bak ohhh der teje üzülür ama durbakalım der küçük kız teje teje der içerden çağırır tejesi efendim balım der del diye bağırır kendi odasına çağırır ıslak mendilini kendi alır temiz bezine uzanamaz tejesine al der altını gösteriri eg der :)al bunu der tejesi kurban olsun yani kızım pismiş eg olmuş o yüzden uzak dur kötü kokuyom demiş akıllı işte bu kız hem güzel hem tatlı ,akıl küpü sonra tejesine nım nım der açıktım yani tejesi bende der oda gel ben seni doyururum deyip emzirmeye çalışır her zaman yaptığı gibi :)çok seviyorum ben bu kızı ,bide bay göbüşüm var onuda özlediiim hemde çoook:)

9 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

ayy canim masallah cok tatli :)
rabbim esirgesin

Adsız dedi ki...

masallah cok tatlı ...
sevgiler
sevil

SELDA dedi ki...

sevil hanım teşekkür ederiz kızımızında resmini yayınlarım bide onu görün ikiside bal bunlar benim elti kuşlarım kardeşlerimin çocukları

havvanur dedi ki...

kıss yegenlerini sevde bi tanecik dahada sen yapp tek çocuk olmaz dedilre bn kandırdılar bnd seni kandırayım inşş :))belki kızın olur kısss amin amin aminnn(nrh böle derdiye yazılarda bayılırdım):))eltilerini çok sevende seni gördüm dermişim:))allah muhabbetinizi artırsın inş valla gözüm yokk:))

ummugulsum dedi ki...

ay bayıldım canımınıcı yazına. o senın guzellıgın bı kere:)
o teyjeee dıyen dıllerıde yıcem ıns az kaldı akıl kupu yaa masallah..
tesekkur ederız teyzesı bızde sızı cop cok ozledık:/..

havvanur arkadasında dualarına amııııın dıyorum:)
opuldun seker

eviminnuru dedi ki...

kıs havvanur niye fesatlık yapıyon inanma hemşerim böyle ikinciyi yap masallarına doğurma kız dertsiz başına dert alırsın vallahi ah bana soran olsaydı ikinciyi istermisin diye....rabbim acısını göstermesin annesinin her şeyi o ama....

yasenin dedi ki...

bahardan haberiniz varmı merak ettim bloğuna giremiyorum

kuzularım ve ben dedi ki...

valla ne yalan söyleyim kıskandım ben bu eltileri benimki cıks anlaşamıyoruz aranız hiç bozulmasın canım. dua ile,sevgiler

SELDA dedi ki...

kızlar hepinize teşekkür ederim benim eltilerim gibi yüzleri gönülleri güzel insanlar nasip etsin sizlere, kardeşler olsunlar bizler küçük yaşlarda evlendik iyisi kötüsüyle hayatlar yaşadık ,kabullendik birbirimizi beraber büyüdük nede olsa çocukluk arkadaşıyız demi ama :)şu anda bizden sonra evlenenlerimiz bize abla dediğinde candan kalpten abla diyorlar biz kendi ailelerimizden önce birbirmize koşarız hiçmi kötü gün olmadı çoook ama hepimizin artısı eksisi olduğunu kabullendik onarmaya çalıştık değiştik kısaca ne yaşarsak yaşayalım beraberlik düşüncesi içinde birbirine bağlı bir ailenin renkleri olduk koparmaya,kopmaya çalışmadık karşılığınıda sevgi olarak birbirmizden alıyoruz rabbim herkese aile ilişkilerini onarıp huzurlu yaşamlar nasip etsin