3 Mart 2009 Salı

Proje:)


Aldıklarımızı ücretini vermeye gittiğimizde teslimde alacaktık bugün gittik davlumbaz ve ocağı başka model görüp onunla değiştirdik pek uyumlu değil gibi ama ne yapalım böyle oldu artık.Mutfağımızı rengine ve çizimine son rütüşlar için yarın gelecekler bilgisayar çizimi yapılıp başlayacakmış .Bunlar bittiğinde hülyada akraba günü vardı oraya geçtim umreye gidecekleri için erken kabul etmek durumunda kaldı nisandada diğer eltimiz gidecek orada karşılaşmalarını ümid ediyorum ne mutlu burada olduğu gibi oradada beraber olurlar inşallah ,ne mutlu genç yaşta mübarek yollara çıkmak orası için hazırlanmak üstelik küçük eltimin 1,5 yaşında kızı var.
rabbim yardım eder biliyorum oda bunu farkında ve okadar mutlularki hepsine melekler yardım etsin .isteyen herkese nasip et ALLAHIM içinde bizede amin amin amiiiin:)

8 yorum:

Nora dedi ki...

ahh bende bir umre daha yapabilsem..bir daha görürmü ki bu gözler oraları..inşallah..bu yıl belki hac çıkar di mi..inşallah..

Unknown dedi ki...

CANIM NASILSIN GELDİM BEN İNŞALLAH FIRININ VE DAVLUMBAZIN GÖNLÜNE GÖRE OLMUSTUR UYUMLU FALAN DEĞİL DEME BANK BİZ HALA ASPİRATÖRLERLE İDARE EDİYORUZ:) RABBİM İNŞALLAH HERKESE NASİP ETSİN UMREYE GİTMEYİ İSTEYEN HERKESE İNŞALLAH

havvanur dedi ki...

bnm annemle babammda gtcekk mayıs gibi eniştemde görevli olarak (dingorevlisi)allah bzd nasip eder inşş duana da aminn

zehra dedi ki...

hayırlı olsun evınızın yenı cıcılerı:)

SELDA dedi ki...

hepinize tekrar tekrar tşk ederim melikeciğim daha güzelleri hepinizin olsun inşallah bende çoook bekledim bu günler kendi evin için planlı detaylı alışveriş yapmak çok güzelmiş rabbim herkese nasip etsin inşallah:)havvanu rabbim gönlüne göre versin sana da nasip olur inşallah ,zehram güzel anne tşk ederim.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canım zevkine hayran kaldım çok güzeller ama umarım siyah aldığın için pişman olmazsın her lekeyi belli eder ablam kullanıyordu memnun deyildi.Bıu arada 6 kere umreye gittim yinegitmeyi düşünüyorum doyum olmuyor oralara.Gidip görene özlem oluyor allah herkeze gitmeyi nasip etsin.sevgilerr....

SELDA dedi ki...

aslında siyahı hiç sevmem sen dediklerinde haklısın helede mutfakta lekenin görünmemesi ne mümkün artık eşimin ısrarıyla aldık bikere umarım iyi olur rabbim yeine nasip etsin ne mutlu 6 defa gitmiş olman :)

eyerhagu dedi ki...

canım beğendiklerin çok güzel ama benden sana bi tavsiye sakın dümdüz zemini olan aygaz alma bide siyah cam olan ben nasıl atacağımı şaşırdım o aygazı zemini düz olunca bir şey taştığında tamamen aygazın dışına çıkıyor bide tezgah için bi tavsiye kenarlarına muhakkak kenarlık yaptır sular aşşağıya dökülmesin diye