2 Mart 2009 Pazartesi

PAZAR ve BAĞ:)

Pazar günü kahvaltıda elti kuşumla eşleri alıp bağa gittik bahçe işlerimize start verdik .67 meyve ağacı saydık bunların dipleri çapalanıp gübre koyulmalıymış 25 tane kaldı yorucu ve huzurlu birişti akşama kadar ordaydık babamlarda geldi amcamlar diğer eltim ve görümce sultan herkes kendi bahçesini halletti babam bize diğer bahçelerin söktüğü güzel güllerden ekmemiz için yardım etti ve 2 tane ceviz okadar yorulmuşuzki akşam 9 .30 yataktaydık anladım köyde neden erken yatıyorduk temiz hava yorgunluk ve yatak :)şuanda hiçbir yorgunluk yok harika hissediyorum en çokta hoşuma giden babamla oğlumun gülleri yardımlaşarak dikmesiydi ne mutlu beraber yaptıkları ve cansuyunu verdikleri, gülleri ,paylaştıkları mutlu oldukları bir hayatları var çok şükür.

12 yorum:

Nora dedi ki...

Rabbim ömürlerini gül eylesin inşallah ahiretlerini de..

Bende bağa gitmek istiyorum bende..

SELDA dedi ki...

sen gel ben seni her hafta götürürm :)

havvanur dedi ki...

selda sultannn artıkın gülleri bzile paylaşırısn tabi resim olarakk kokusunu hissederiz buralarda güllre parfüm sıkıyolar hiç bişi normal degil buralarda sevgilerr

SELDA dedi ki...

oy kıyamam ben sana tabiki paylaşırım inşallah büysünlerde bu sene açarlar sanırım öptüm canım

ummugulsum dedi ki...

hmm bıtek gurbet kusları eksıkmıs..
derler ya kalbım sızınle :))
babıs bızımkını halleder ıns
opuyorum canım

Unknown dedi ki...

CANIM NASILSIN HALİNİ HATIRINI SORMAK İÇİN GELDİM EPEYDİR GÖRÜŞEMİYORUZ BİZDE KÜÇÜKKEN DEDEM SAĞKEN NE ÇOK GİDERDİK BAĞA YEMİŞ AĞAÇLARINDAN TUTTA O YERDEKİ GÜNEŞİN ALTINDAKİ MİS GİBİ KARPUZLARA KADAR NE ARARSAN VARDI BİRDE SOĞUMASI İÇİN MİS GİBİ BUZ KUYUNUN İÇERİSİNE ATARDIK ÇIRPI OCAGINDA YAPILAN MİS GİBİ PATLICAN BÖREKLERİ AT ARABAMIZ OY OY OY BEN YENİDEN ÇOCUK OLMAK İSTİYORUM:(

SELDA dedi ki...

iyiyim canım çok şükür nerelerdesin yahu neyse sitemi bırakayım demi:)bizler küçük olamasakta çocuklarımıza güzel bir çocukluk armağan etme şansımız var umarım unutamadıkları ve hesabı kolay bir yaşamları olur .

SELDA dedi ki...

saol ümmügülsüm bizde her sizin bahçeden geçişte ah ah ne zaman gelip bakacaksınız bahçenize diyoruz :)

zehra dedi ki...

bende cok severım bag bahce bostan ıslerını hafta sonu esımın koyune gıderız bızde bazı bazı cok eglencelı gecer acık hava gıbısı yok yanı

eviminnuru dedi ki...

baknasıl canını çektiriyo insanın kızım sen yakınsa benim köyümündetopraklaını ellesene derimki ayy tanıdığım bir el benim topraklarıma dokundu canım benim sevgilerimle

SELDA dedi ki...

hemen adı ne köyün söle bakalım gurbet kuşum en azından adını anmış olalım :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Yorulmussundur yaa Seldacim, Allah kolayliklar versin, ama temiz hava gibisi de yok, ohh mis gibi :))