4 Mart 2009 Çarşamba

Ben mutlu bir hatunum :)

Niye mutluyum bu gün ölçü almak için mutfakçı abimiz geldi harika ve içime sinen bir mutfak çizdi ve kimse duymasın ayakkabılık :)küçük birşey ama o gittikten sonra daha güzel fikir geldi neyse benim söylemeyi unuttğum noktaları o hatırlattı işinin ehli biridir kendileri öğrencilik yıllarımda önünden geçerken ne güzel mutfaklar deyip beğendiğim ve halen işini başarıyla yapan insanlar, çalışma fırsatı bulmuş olduk bu yüzden nasipli olduğumu ve rabbimin bizi sevdiğini düşündüm mutlu oldum her işimiz rast gidiyor çok şükür eşim benim düşüncelerime saygı duyuyor .oğlumda değişik bir mutluluk var annesini seven oğlum benim için mutlu oluyor .Mutafağım ve evimin tertemiz olması için sabırsızlanıyorum içinde misafir ağırlamak ve ailemle rahat etmek rabbim isteyen herkse nasip etsin inşallah.

7 yorum:

Nora dedi ki...

inşallah canım benim..daha daha mutlu bir hatun ol hep..bende olayım..kutu gibi bir evim..oğlum kızım birde sevgilim olsun yanımda daha ne isterim ki..sağlık sıhat.. di mi:))

yasenin dedi ki...

Allah'ım kolaylık versin hayalindeki gibi olur inşallah canım benim

SELDA dedi ki...

bahar inşallah canım ,yasenin tşk ederim dualarınızla rabbim güç veriyor .

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canım herşeyin güzel ve yolunda gitmesi benide sevindirdi.güzel insana güzel şeyler yakışır.Kalbinin güzelliği evinede yansımış cnmm beniiimm sevgiler...

SELDA dedi ki...

tşk ederim arkadaşım :)

Adsız dedi ki...

Slm ablişkomm herşey güzel yazılar süper mutfağın güzel seviniyorum mutfağına sonunda yani diyorum.. (ohh banada örnek olurr) İç mimari canavarı belki seni biri artık keşfederdee güzel işlere imza atarsın!(inş Allah'ım inş)Ama bi sorun varki oda şu o kadar mutfaktan bahsediyorsun ama bir tane tarif yazmıyorsun mesela sihirli elmalı toplarının tarifini ve hindistan cevizli muhallebili sarmalarının tarifini versende midelerde şenlik havası olsa diyorum..Kendim istiyorsam namerdim siteni takip edenler için..Baynlar Baylar Çocuklar Özetle siteyi takip edenler bu hatun süperrr yemekler tatlılar yapar(birde nesquikli kek:)) haberiniz olsun...Ama ne kadar uğraştıysam hala bulgur pilavının lezzeti selda ablamınki gibi olmadı!!!Artık nasıl bir sevgi kattıysa..Seni Seviyorum Ablacım ve çokkk ösledimm..Ben gelemiorum sen bari gel..:)

SELDA dedi ki...

kardeşlerin birtanesi bende seni özledim fotoğraf lazım onlar için benim en yakın zamnda almam lazım inşallah :)pastalar ,onlar sen beni sevdiğin için muhabbetimizle beraber yediğimiz için güzeldir yoksa sen herkesten güzelini yaparsın eminim seni seviyorum canım .