12 Ocak 2009 Pazartesi

Gelen mail

Bana annem için bir mesaj oldu anneler herzaman doğrudur ben hatalıydım söyleme şeklim değişik isteklerimi küçük yaşımdan beri anlatmakta zorlanırım helede bana biri bağırdığı yada azıcık sert konuştuğu anda biterim hemen yelkenlerim düşer üzüntümden kırıldığımdan konuşmam bile ama yaşlandıkça bağırmaya ,ve kırıldığım kadar kırmaya başladım ve bunun için çokta fazla üzülmüyorum içim acısa bile çok özür dilemek gelmiyor önceden haklıda olsam özür dilerdim şimdi haksızda olsam aldırmıyor gibiyim ama sadece gibiyim hele karşıdaki anne olunca herşeye rağmen seni çok seviyorum canım annem pazar sabahı nafişim beni aradı ablacım seni dublex bir evde gördüm dedi ,güldük konuştuk öğleden sonra annemle kardeşim geldi ev yüzünden tartıştık annem hem tamir ettir otur diyor hem masraf yapma çık daha güzel bir evde yaşa diyor hani bu anlattığımı çözen varsa benide aydınlatsın çünkü ben sonuca varamadım komşularım çok iyi evim en üst kat çok geniş olmasada bize şu anda yetecek durumda 10 yıl götürür bizi ömür varsa okadar annem benim melektir ama hayatımdaki en ciddi tartışmaydı çok çözemedim ben onu çok üzdüm belki hayatta en çok dua ederek beklediği evladı olduğum için büyük beklentilerine beceremediğim yaşayamadığım bir hayatla karşılık verdim büyük hayal kırıklıkları yaşattım ona kazadan kurtulmam bile bir kötülük bence ona çok acılar çektirdim bazen keşkelerim bu yönde rabbim iyisini bilir ya neyse yarın özür dileme günü çok kızgındı giderken hala haklı olduğunu düşündüğünü biliyorum eminim gitttiğimdede kafama çakarcasına dediklerini tekrar edeceksin olsun hayatımda herzaman özgür olmak istedim eşimle evladımla bağımsız kimsenin bizi ezmesine izin vermeden tek inadım bu yönde devam edecek herkes yaptığı iyiliğihazmetsin yada başa kakmasın yadaaaaa yapmasın kimse zorla bir iş istemiyor insanı heveslendirip boğazına dizmeyin valla hımm birde anladımki hayllerini anneye bile söyleme hayallere mahkum kalıyorsun bu sözü severdim zaten ispatlandı :)ohhhhh çenede bir düştüki toplayana aşkolsun:))


ibretlik, muhtesem bir hikaye yi sizlerle paylasmak istedim.. kissadan hisse; hayata nasil bakarsak¨, öyle görürüz derler ya.. iste bu hikayede onu cok anlamli bir sekilde ifade ediyor ;)



YALAN SÖYLEYEN ANNE



Kücük bir kiz vardi. Kendini bildi bileli annesinin sefkatini hep yaninda hissetmisdi.. ondan duydugu sözler ne güzeldi.. Pamuk prensesden daha da güzel olduguna inanmisdi. Annesine göre nur yüzlü, badem gözlüydü. Bir tanecik yavrusuydu her zaman icin, ama ilk okula baslayinca isler degisdi...



Arkadaslari onun hic güzel olmadigini söylediler, hatta cirkin bulanlar bile vardi. Kücük kiz önceleri inanmadi onlara.. cünkü herkez birbirini kiskaniyorlardi. Fakat kücük kiz bir kac yil icinde gerceklerle yüzlesdi. Annesinin pamuga benzettigi yüzü cicek bozugu bir cilde sahipdi. Badem gözleri sasiydi.. vücududa bir selviyi andirmiyordu maalesef.. demek ki annesi onu aldatmisdi. Yillar yili cekinmeden yalan söylemisdi ona.. genc kizin anne sevgisi kisa sürede nefrete dönüsdü.. evlenme cagina gelmesine ragmen yüzüne bakan bile yoktu.. üstelik gözleride bütün tedavilere ragmen düzelmiyordu.



Bir gün genc kiz doktorlarin gizlice yaptiklari konusmalara kulak misafiri olmusdu istemeden. Kör olacagini duydugunda cilgina döndü. Annesi hala onu cocukluk yillarindaki ifadelerle seviyordu; nur yüzlüm, badem gözlüm..



Annesinin bu yalanlarina dayanamayip evi terketmeye karar verdi, fakat annesi uzak bir yerde is buldugunu söyleyerek ondan önce davrandi. Kazandigi paralari bir akrabasina gönderip, kizina bakmasini rica etti. Genc kiz bir süre sonra göremez oldu; karanlik dünyasiyla basbasaydi artik.. bu arada annesini hicde merak etmiyordu, yalanciydi annesi cünkü.. ölse bile bir kayip sayilmazdi.



Aradan bir süre gecti...



Bir gün doktorlar uygun bir cift gözün bulundugunu söylediler kiza.. Kiz ameliyat oldu. Ameliyat oldu olmasinada, ne degisecekti ki? Gözünü actiginda ayni cirkin yüzü görmeyecekmiydi.. fakat kör olmak zordu. Görebilirse en azindan hic kimseye yük olmazdi.. nihayet ameliyat bitti ve kizin gözlerindeki bantin acilma zamani geldi.. genc kiz aynaya baktiginda müthis bir ciglik atti.



Karsisinda bir dünya güzeli vardi sanki.. gercektende harika bir kizdi gördügü .. ne kadarda güzellesmisdi.. yüzündeki bozukluklar tamamen kaybolmusdu. Cok kemerli olan burnu da düzelmisdi. Kepce kulaklari bile normale dönüsmüsdü. Yaban otlarini andiran saclari dalga dalga olmusdu.



Genc kiz yanindaki doktora sevinle sarilarak söyle dedi ;

- sanki yeniden dünyaya geldim. Yüzümde hicbir cirkinlik kalmamis, estetik ameliyati siz mi yaptiniz??

Estetikk ameliyat mi, yoktuki öyle bir sey.. yasli doktor;

- böyle bir ameliyati yapmadik biz kizim, diye gülümsedi ve devam etti ; - annenin bagisladigi gözleri taktik sana, sen artik onun gözüyle bakiyorsun dünyaya ve kendini onun gözleriyle gördün..

Hiç yorum yok: