13 Ocak 2009 Salı

Anladım ben cezamı dünyadayken alıcam mail okuyarak haddimi bildirdin ALLAHım seni ve annemi çok seviyorum

1 yasinizdayken sizi elleriyle besledi ve yikadi.
Bütün gece aglayip
onu uyutmayarak tesekkür ettiniz...

2- yasinizdayken size yürümeyi ögretti.
Size seslendiginde odadan
kaçarak tesekkür ettiniz...

3- yasinizdayken size özenle yemekler hazirladi.
Tabaginizi masanin
altina dökerek tesekkür ettiniz...

4- yasinizdayken elinize rengârenk kalemler tutusturdu.
Evin bütün
duvarlarina resim yaparak tesekkür ettiniz...

5- yasinizdayken sizi cici kiyafetlerle süsledi.
Gördügünüz ilk çamur
birikintisine atlayarak tesekkür ettiniz... valla bu pek uymadı ben asla çamurla oynamaktan zevk almadım:)

6- yasinizdayken okula kadar sizinle yürüdü.
Sokaklarda "GiTMiYCEEEEEEM" diye aglayarak tesekkür ettiniz... yanımda yoktu köyde okudum hatta okulun yarısını dedemin koununda uyuyarak geçirdim çünkü kışın köy çooook soğuktu hayatımın en şımarık zamanıydı:)

7- yasinizdayken size bir top hediye etti.
Komsunun camini kirarak
tesekkür ettiniz... ewet ya bir kere öyle bir halt yemişliğim vardı:)

10- yasinizdayken dogum günü partilerinden dans derslerine kadar her
yere sizi arabayla götürdü.
Arabadan firlayip giderken arkaniza bile
bakmayarak tesekkür ettiniz... ay ewet bunlar değil ama mizacıma çok ters karete kurusna yazdırmıştı ay çok kötüydü kocaman bir çocuk vardı ve onunla karşılarşıay gelmemek için dua ederdim korkaktım işte daha ötesi yok bunun:)

11- yasinizdayken sizi arkadasinizla sinemaya götürdü.
"Sen bizimle
oturma" diyerek tesekkür ettiniz... valla hiiiç götürmedi ama şuanda çok sevmem sinemayı evimde seyrederim daha mutlu olurum ev kuşuyum ben severim evimi nasıl olsursa olsun .

12- yasinizdayken zararli TV programlarini seyretmenizi istemedi.
O evde degilken hepsini izleyerek tesekkür ettiniz...

15- yasinizdayken sizi sehirdisinda yaz kampina gönderdi.
Tek satir mektup yazmayarak tesekkür ettiniz... valla o sene nişanlandım dizinin dibindeydim :)
17- yasinizdayken arkadasinizla partiye gitmenize izin verdi.
Bir telefon bile etmeden sabaha karsi eve dönerek tesekkür ettiniz...ewet bu yaşta evliydim:)

19- yasinizdayken okul masraflarinizi karsiladi, sizi arabayla
kampusa götürdü ve esyalarinizi tasidi.
Arkadaslariniz alay etmesin
diye kampus kapisinda vedalasarak tesekkür ettiniz... anneydim oğluşumla uğraşıyordum hatta bir kardeşim olmuştu çok da güzeldi

21- yasinizdayken is hayati ve kariyerinizle ilgili size fikir vermek
istedi.
"Ben senin gibi olmayacagim" diyerek tesekkür ettiniz... ya o yaşlarda nedir ben asla olmıycam inadı şimdi tıpkısını aynısı bir anne olma yolundayım :)

24- yasinizdayken uzun süredir çiktiginiz arkasinizla tanismak
istedi.
"Zamanini ben bilirim" diye tersleyerek tesekkür ettiniz...

25- yasinizdayken dügün masraflarinizi karsiladi, sizin için hem
mutlu oldu hem çok duygulandi.
Siz uzak bir yere tasinarak
tesekkür ettiniz... ewet herşeyi yaptılar valla ama bizim istediğimiz gibi yaşıyacaksınız diyede direttiler hatta o kadar bunalmıştımki 30 yaş bunalımını 25 de yaşamıştım durup durup 25 yaşındayım nedemek 5 sene sonra 30 deyip abukabuk konuşmalar yapar olmuştum :)şunda çok rahatım o yüzden 30 normal bir yaşmış meğerse

30- yasinizdayken bebek bakimi hakkinda size akil vermek istedi.
"Artik bu ilkel yöntemleri birak" diyerek tesekkür ettiniz... valla çocuğumu kendim büyüttüm çok şükür:)

40- yasinizdayken sizi arayip bir akrabanizin dogum gününü
hatirlatti.
"Anne isim basimdan askin" diyerek tesekkür ettiniz... bu lafı söylerim aslında çok görüşememek üzer beni kendimi suçlarım hep yıllar ilerliyor ama çok görüşüncede ipleri hemen kapar benim anacık robot gibi olursun sonra kavga çıkmasından az iyidir gibi oluyor kaliteli zaman geçirmek duasıyla

50- yasinizdayken o çok hastalandi, hafta sonunda onu görmeye
gittiginizde mutlu oldu.
Ona yaslilarin çocuk gibi nazli oldugunu
söyleyerek tesekkür ettiniz... inşallah böyle şeyler olmasın

Derken, bir gün o öldü...
O güne kadar onun için yapmadiginiz ne
varsa, o anda kalbinize bir yildirim gibi düstü...
Ama iş işten gecti...rabbim bu acıyı yaşatmasın hayatım bomboş olur benim kimsem kalmaz sanki hayatta sankisi yanlış kalmaz SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIM ANNEM gece bitsinde anneme gideyim rabbim beni affet bütün kardeşlerimizede yardım et.

3 yorum:

CANDAN TARİFLER dedi ki...

AZ TEBESSÜM VE SİNİRLERİM BOZULA BOZULA OKUDUM YAZIYI ANNEMLE GEÇEN HAFTA SONU TARTIŞTIK BİRAZ AMA ÇOK AZ AMA HAKLIYDIM MALESEFKİ BEN HAKLIYDIM KEŞKE O HAKLI OLSAYDI YAZILANLARIN ÇOĞU BİZE OYMUYOR ÖYLE KAMPÜS ÖYLE SİNEMALAR ÖYLE ARKADAŞINI TANIŞTIRMALAR YOK BİZİM ARAMIZDA ASLA BÖYLE ŞEYLER YAŞANMADI SENİNDE DEDİĞİN GİBİ BEN EVLENMİŞTİM ÇOĞU GENCİN KAMPLARA SİNEMALARA GİTİĞİ VAKİTLERDE:((( ÖYLE ŞEYLER YAPMAZDI HOŞ OKULA GÖTÜRDÜĞÜNÜDE HATIRLAMAM HEP ÇALIŞIRDI HEP ÇALIŞIRDI AMA YAZININ SONLARINA DOĞRU GÖZLERİM ŞIPIR ŞIPIR AKMAKTA HAKLIDA OLSAM ANNE DEĞİLMİYDİ BÜYÜĞÜM DEĞİLMİYDİ BEN HAKLI OLSAM NE YA ANNE YÜREĞİNİ KIRMAYA DEĞERMİYDİ CANIM SIKILDI SELDA HEM NERELERDESİN SEN NEDEN BU KADAR ARA VERDİN YAZMAYA İKLİMYA DA KALMIŞ YAZI GELİP GELİP BAKIYORUM LÜTFEN SIK SIK GÜNCELLE YAZILARINI BU UFACIK RİCAMI KIRMAZSIN UMARIM:)NEYSE ÇOK KONUŞTUM BEN ANNEMİ ÇOOOOOK SEVİYORUM ABLAMLARI EŞİMİ KIZIMI BABAMI HEPSİNİ ÇOK AMA ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

DÜZELTEM YAPICAM:) MİKRO DALGA FIRININ ZARARLARINDA KALMIIŞ ÇOKK ÖZÜRRR:)

SELDA dedi ki...

ewet annemi aradım yazı olarak eklemekten bile utandım sanki şikayet ediyormuşum gibi düşündüm ama yinede yaşadıklarımı not etmeliyim gizli bir not bu :)annem den özür diledim annem yine acıtasyonlara devam etti ağalmaklı oldu ama anladımki bize yol göründü ya onun istediklerini yapıp kendime saygıdan vaz geçeceğim yada hiç sorun çıkarmadan sessizce evi boşaltıp gideceğiz en iyisi ikinci seçenek yani bizim hiç hayal ettiğimiz düzende bir yaşam hakkımız yok gibi hayırlısı allah güzelikler versin anneme eşine ve kardeşime