12 Ocak 2009 Pazartesi

HAYAT

Yine kırgınlıklarla dolu bir hafta geçiyor ve ben nasılsa geçip gidecek ama döktüğüm gözyaşları yanıma ve sağlıma sebeb olacak diye düşünüyorum hayatta insan ne ailesine nede başka insanlara muhtaç olmamalı canını yakıyorlar kendi ailesi bile derdin olur söylemezsen kızarlar,söylersen bişekilde aşağılarlar ve canının yanar,hayatını yakaldıkları herköşe başında burnundan getirirler sonrada seni mutlu edemedim ben diye kapıyı çarpar giderler elinden şeker hayali alınmış çocuk gibi kalakalırsın canım annem ben senden birşey istemedimki sen sıraladın ben bunu bunu yapıcam böle yapıcam ben ben ben bunda benim suçum ne sonrada yeter ben kaldıramıyorum ağır geldi diye bağırıp çağırıyorsun inşallah 2 ay sonra sana olan yüklüğüm azalacak değerli mülkünü sana iade edeceğiz gerçi burda kalmamızda senin olmasını istediğin birşeydi ama olsun şunu çok iyi anladık kim olursa olsun ipini eline geçiren çekiyo istediği yere gitmessen olay çıkıyor hayatın şu yarı yolunda daha da öğrenerek gidiyoruz .üzülerek ve öğrenerek ,ne olursa olsun filistinli biri kadarda acı çekmediğim kesin bu yüzden bencillik etmemeliyim dua bile etmiyorum kendime utanıyorum onları düşününce rabbim herkesin yardımcısı en yakın zamanda eltim şükranın düşündüğü gıda kermesini düzenlemeyi nasip etsin inşalllah dua edin bizlere onalrın yaşamalarına küçücük bir katkı için .sevgiler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selda'cığım çok merak etmiştim seni aslında hiç sesin çıkmayınca..

Üzme kendini her üzüntü geçici değilmidir zaten..

Rabbimiz bize bazen anneniz bile olsa sırtınızı ona değil bana yaslayın diye uyarılarda bulunuyor bence..

Sen kendin için dua etme o kardeşlerimizi al tüm dualarına biz sana dua ederiz :)

Filistin'deki kardeşlerimiz şahadet şerbetini içip şehit oluyorlar ya biz noluruz dersin..Allah'ın vaadi haktır ve vaadini gerçekleştirecektir dualarımız tez zamanda olmaası yönünde inşallah.

yasenin dedi ki...

Hayat hakkundaki görüşlerine katılıyorum ve Filistin için dua ediyorum Allah'ım kabul eder inşallah