30 Mayıs 2009 Cumartesi

cumartesi

Dünyada kim kalbinizde sevgi olarak yüceltir ve sevginizi içinizde coşkun yaşar vede benim gibi abartırsanız bir yumruk mesafesinden çıkarsınız ve sevdiğinizden yediğiniz yumrukla kendinize gelirsiniz :)ama iyi de olur iyikide gelirsiniz demekki neymiş kural bozulmamalı mesafe korunmalıymış olsun önceki kadar incinmediğim için bile mutluyum boşver ben neleri görmüşüm sorun değil dedimya rabbim kural koyucudur şaşıranı düzeltir sen beim sevgimden daha üst kimi koyarsaan ben onu kalbinden çıkarırım kusurlarını kırıcı tarafını gözteririm sana ben artık akıllandım hatun milleti önce rabbimi sevdiğimi hiiiç unutmamalıyım :)sizde unutmayın sakııııın . Gelelim cumartesi günümüze bugün sabahtan bağ evine gittik elti kuşumla eşim oğlum abim çoook işler halledildi bugün nane ektim yarın için maydonoz ve sebze yeri hazırlıycam inşallah tabiki herkesin yardımıyla yoksa bende nerde o marifet abim kendi yerlerinde naneyi toplanması gerektiğini söyledi toplandı seçilip otlardan temizlenmesi lazım ben akıllı tektek koklayıp ayırabildim şükranada sen benim seçtiklerimi tekrar gözden geçirsen iyi olur sanırım ben çok nane attım dedim güldü bide söylüyosunya diye ,eee haşhaş tarlasını görüp ayyy ne güzel laleler diyen biri için çokta garip bir durum değil :)abim hala aklına gelince söyler güleriz he birde adamın şeftali ağacını aaa ne güzel badem deyip toplayıp yemişliğim vardır :)yani süper anlarım bağbahçe işinden, ama bu günümede şükür çocukluğunda sokakta oyun oynarken gidip üstüm toz oldu elimi yüzümü yıkamalıyım üstümü değişmeliyim diyen ,teyzesi kendisinden 3 yaş büyük çocukluk arkadaşı olan çamurdan evler bebekler ekmekler yapan ,oysa elinin ortasına çamur geldiğinde gidip elini yıkayan toz topraktan asla haz etmeyen biri için gidip bahçede severek toprakla çok olmasada uğraşabilmek büyük gelişmedir. Eşim öğle sonu bize katıldı bahçemize kürek, tırmık, el arabası ve mangal almış evdekinin aynısı :)küçükte bir prefabrik klube almış darsı geçek eve inşallah bugünden evin ilk olarak mutfağını hayal ettim neden diyede düşünmekteyim arada elti kuşlarımada böyle işlerde mesela büyük yerden camlı muhteşem evler görüp aman onun silmesi zordur diye hemen hayal kuararım hergün elindebez sil zor iş derim öyle evin olsa cam silmeyede yardımcın olmazmı zaten diyenlerede ruhumda bir külkedisi durumu var sanırım der güldürürüm evinde mutfağını ilk düşünmem bundan sanırım hep işlerimi kendim yapıcam yokya böyle hayat delilik aman başkada bir işimiz yok ne yapalım seviyoruzki böyle diye düşünmekeyim yaşlandığımızda nasılsa yardımcı olur şimdiden olmasın ferah büyük hayallerimdeki mutfağı yapmak istiyorum bu sefer bu evi bağevimiz şehirdışında sakin biryerde ve en büyük hayalim düzgün büyük ferah bir ev misafirlerimi ağırlayabileceğim gönlümüzce tertemiz bir yaşam ve bahçesinde abisiyle oyanayan küçük bir kız çocuğu babasıyla balkonda çayımızı yudumlarken onları seyretmek :)amiiiiin rabbim beni okuanların hayırlı dualarını kabul etsin inşallah içinde benim dualarımıda amiiiiin .

2 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

Hayirli pazarlar canim.. cumartesi gunu dokturmussun yine :))) Allah seni sevgili kullarindan eylesin canim. Medinem

yasenin dedi ki...

tüm dualarına amin canım Allah'a emanet ol