12 Mart 2009 Perşembe

fayans:)seçimi

Bu gün işlerimi bitirip mutfak fayansı beğenmek için oğlumla çıktık kuaföre gittim ,kuaförüm 2 kardeşin çalıştırdığı biryer elemanları vasıtasıyla tanıştık bu gün kardeşlerden birinin umre hazırlığı ve heyecanı yaşadığını öğrendim ,çok mutlu 1 ay sonra gidecekmiş ne mutlu insanlar artık dedelerimizin yaptığı gibi unumu elerim 50 ,60 ımdan sonra giderim demiyorlar genç yaşta heyecan ve sevgiyle gidiyorlar .Daha sonra taş seçimi için gittik ama istediğim parlak beyaz yer taşını bulamadım duvarada karar veremedim olay beyaz yer ve duvar fayansı istiyorum ama değişikde olsun kendinden orjinal birtaş olsun ama yok seçenek çok görsel olarak kullanılmış uyumlu birşey yok genelde son çıkanı , moda olanı tercih eden insanlarız sanırım bu yüzden ben biraz gıcık kalıyorum bu döneme göre benim istediğim küçük taşlılardan olmasın yıprandığında mutfakta hiç hoş görünmüyor çünkü güzel sade olsun içine,canlı bir çiçek gördüm lale sanırım ama banyo içinmiş:)bilmem nasıl birşey beğenipte severek kullanıcam aman işte temiz olsun tek derdim o aslında illa modanın peşinde değilim.Neyse rabbime havale ediyorum o herkesin içine sineni buldursun ve yaşatsın amin amin amin :)bu arada benimle aynı telaş içinde olan arkadaşım doyumluluk 'a kolaylıklar diliyorum .

2 yorum:

yasenin dedi ki...

kolaylıklar diliyorum

eyerhagu dedi ki...

canım benim yerlerim beyaz ve ben bin pişmanım aşırı derecede zor oluyor her şey leke yapıyor en ufak bişii düşse belli oluyor ben günde bazen 2 kere ev süpürüyorum çok iyi düşün öyle yap ALLAH kolaylık versin