12 Mart 2009 Perşembe

Ah maranki ahhh :)

yarın beden temizliği için son gün tam bir haftadır açım:)tonton biri olarak keseden harcadım 2 ,3 kilo anca verdim çok cimriyim kilo konusunda :) şu şeker ve tuz derdim kilo vermek değil aslın reflü ve ülserden gözümü açabilmek kansızlıktan azda olsa kurtulmak kilo en son düşündüğüm mesele oldu artık ,şeker düşkünlüğümden biraz uzak kaldım çay muahbbeti olmadanda yaşanıyormuş:)ama en çok son 1 yıldır ekmeğe ne kadar alışmışım yemek içmek hiiiç ama börek ve ekmek istedi canım ilk 2 gün oğluma benim rengim solukmu ?birazda halsizim başım dönüyor du ve ağrıyor du çaysızlıktan_ evet biraz solgunsun _iyi ozaman ben bırakayım bunu, yok ama 2 gün boşa gitmesin diye diye bitirdim çok şükür ilk 2 gün çok sinirliydim şimdi pamuk oldum :)en zor olan da ne yenir ne içilir çok iyi bilmemek steyi gezdim ama bu konuda hiç bilgi mevcut değil.Yada ben ulaşamadım yüzeysel geçmiş neyse uykum düzene girdi yemek aklıma gelmediği için oğluma ne pişirsem derdim çok oldu neyse şimdilik böyle işte ben uyumaya gitmek durumundayım herkeşe iyigeceler:)

11 yorum:

kuzularım ve ben dedi ki...

kilolar gidiyor maşallah bide benimkiler gitse ama nerde homini gırtlak ben zayıfalayamam iyi geceler canım

havvanur dedi ki...

haftda 2, 3 verdinse süperr marankinin o uygulamayı bnd yapacaktım güya tv duymuştum gerçi selda bzm oranların kısları tombik olur anacım tokat amasya samsun ordu çok nadir çubuk karaker olur zor kıs biz zayıflayamayız ne gzl moral verdim demii:))inş zayıflarsınn azcık uyukndanda feragat et kıss:))) neyse uyu şaka keşke bnm elifte uysadı çoktan uyudumdu byy

DEZ dedi ki...

bizimkiler üçüncü gün pes etti. iyi dayanmışsınız.tebrik ediyorum sizi.. beklemenize değer inşallah. ben başlamadan bitirdim malesef :)

Nora dedi ki...

Canımcım tam olarak biliyormusun sen o beden temizliği formüllerini yoksa kulaktan dolmamı yaptın..

Bak ben 4 yda 10 kilo verdim ama diyetisyen kontrolünde ve hiç aç kalmadan..sakın kendini zorlayıp aç kalma ..

ummugulsum dedi ki...

masallah sana azmıne hayranım!
bende yapacaktım ama sıtee yok dedıgın gıbı kıtaptada bulamaım ılgınc tarafı..
bende amaaaan onceden detoksmu varmıs ddeyıp kendımı avuttum yada avuttugumu sanıyom :/
senden seneye ıcın tarıf alırım balım. opuyorum hayırlı geceler

SELDA dedi ki...

bahar sitede yeterli bilgi yok kulaktan dolma yapılacak birşey değil sağlık kalmaz insanda aslında 5 kilo gitti ama ben hem hızlı alıp hemde veriyorum onun 2kilosunu alırım gibi geliyor :)
dez hoşgeldin teşekkür ederim sizde nisan ve mayıstakilerde deneyin sağlık için müthiş birşey sadece ne yeyin diyorsa ona uyun ben bazen tembellik yapıp bazende işlerim oldu dışardaydım yemedim bu yüzden di sorunlar sevgiler .
havvnur haklısın canım balık eti:)
kuzuların annesi:)sağlıklı olda evlatların için varsın tombik olsun anne olsun da gerisi boş :)

Unknown dedi ki...

KENDİNE ÇOK DİKKAT ET ÖNEMLİ OLAN SAĞLIĞIN KİLONU DERT EDİPTE ZAYIFLAMAYADA KALKMA LÜTFEN BİR HAFTADA 2-3 KİLO VERMEN ASLINDA ÇOKDA SAĞLIKLI DEĞİL BEN BU KONULARDA BİLGİLİ DEĞİLİM KARIŞMAK İSTEMEM AMA LÜTFEN KENDİNE DİKKAT ET ...

SELDA dedi ki...

candan saol canım çok düşüncelisin karışmak ne demek arkadaş değilmiyiz sevgiler
ümmügülsüm sen çooook kilolusun yap bencede :)))))) deli kıs senin paşa neyle karnını doyurcak sen yemzessen sağlıklıysan şuan düşünme 30 dan sonra tavsiye ediliyor sağlık problemi yoksa sevgiler güzel eltim canım kardeşim .

eyerhagu dedi ki...

canım valla süpersin herkez yapamaz beden temizliğini bende çok yapmak istedim ama bebek küçük diye cesaret edemedim ne güzel sen yapmışsın inş geri almazsın kiloları :)

üç böcek bir çiçek dedi ki...

banada verin tarifiniiiiiii acil lazım bukilolarla tatilede gidilmez sevdacım neler yaptın yazz uygulıyacağım şekerim bende veririm belkii öptüm seni

SELDA dedi ki...

Canım nisan ve mayıs beden temizliği zamanlarını takip et marankinin sitesinden duyuru yapılıyor ozamana kadar incele programlarda kaçırma ben pek birşey yemedim dikkat edemedim ama temzilik anlamında yaptım iyi oldu sağlık için şart valla başarılar sana .