29 Mart 2009 Pazar

evimiz :)

Evimizin tamir işleri son sürat devam ediyor önümüzdeki günlerde arka balkonun kapatılması için pimapen çalışması var sırayla dış kapı,evin iç kapıları ön balkon sırayla bu yaz böyle geçer sanırım ama en önemlisi mutfaktı bitti çok şükür bu yazın sonunda banyo ve lavabonun yenilenmesiyle kışa gireriz rabbim nasip ederse kışın bu zamanlarda tahtalar değişecek bu arada boya ve alçı sıvadan vazgeçtim duvar kağıdıyla tertemiz halletmek niyetindeyiz hem zamandan tasarruf hem kiri pası yok hemde kendimiz kolaylıkla yapabiliriz.Balkonu kapatırken buzlu cammı yapsam yoksa düzmü olsun diye düşünüyorum kullananlardan fikir istiyorum düz olursa perdeli kullanmak lazım buzlu olursa rahat olur diye düşünmekteyim ne dersiniz :)

6 yorum:

eyerhagu dedi ki...

canım mutfağın çok güzel olmuş ALLAH huzurlu mutlu güle güle kullanmanı nasip etsin inş... benimde yazın tadilatım var çerçevelerim değişecek şimdiden düşünüyorum evin içinde inşaat çok zor oluyor... balkonunun camlarınıda eğer çok güzel bi manzarası yoksa buzlu cam taktır bence

SELDA dedi ki...

saol canım manzara sıfır :)karşı komşunun balkonu oda maşallah bir gülçehreki astıkça asıyor suratını görmesemde olur yani :)saol valla iyifikir hemde ütü odası gibi kullanıcam onun tülü perdesiylede uğraşmamış olurum demi canım sana kolaylıklar diliyorum zor ama tertemiz de oluyor bir an önce düşün rahat edersin inşallah hadi blogcular olarak yıkalım evleri :)gelsin yeni güzel mekanlar öptüm canım sevgiler

üç böcek bir çiçek dedi ki...

HEE YIKALIM VALLA YIKMAYA BAŞLADIK ZATEN BAKALIM NEZAMAN TOPLANACAK:===== BEL FITIĞIDA OLUNCA EĞİLDİĞİM YERDEN KALKAMIYOMMM İÇLER ACISI HALİMM

CANDAN TARİFLER dedi ki...

RABBİM GÜLE GÜLE OTURMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH BUZLU CAM EVİ KARANLIK GÖSTERİR DIŞARISINIDA GÖSTERMEZ SANA BENCE NORMAL CAM ÇOK DAHA GÜZEL BANYO DEĞİLKİ BU BUZLU CAM YAPASIN TABİ BU BENİM NAÇİZANE FİKRİM...

kuzularım ve ben dedi ki...

mutfağın güzel olmuş güle güle kullan leziz yemekler yapacağından eminim cama gelince normal cam yaptır stor perde kullanırsın çok şık olur bence. sevgiler canım

umut~~hüzün dedi ki...

evde tamir zor iş rabbim yardımcın olsun..bilirim:) annemlerden..
son rütuşlarla inşallah herşey gönlünce olur..biraz yorucu ama..sabredince güzel şeyler ortaya çıkacğa benziyor..fotolarıda bizlerle paylaşırsan sevinirik:)

selamlar...