29 Mart 2009 Pazar

çok istiyorum yine siz gelmeyin .


Bu gün ülkenin yeni tarihine sebebleri seçmek için kalkmış biri olarak kime versek ne yapsak diye diye en sonunda verdik oylarımızı rabbim hayırlı olanı nasip etsin ülkemiz en iyisini hak ediyor ama asla aklını yolunu şaşırmış kul hakkını ,dava arkadaşını satmışı hak etmiyor,uyusam kalksam ve uyandığımda sonuçlar belli olsada ilahi adalet yerini bulsa bulsada ömrününün yarısını yol arkadaşlığından feragat edip seçimlerde siyasete feda edilmiş bir yaşamın ve bu yaşamın zorluğunu yüklenmiş yalnız kalmış bir kadının ve babasız büyümüş bir çocuğun ahını almışların sonunu görmeyi istiyorum hiçde intikamcı değilimdir ama insanların haksızlık ve zulum yapmaları insanları kullanmaları zoruma gidiyor herkesin yol arkadaşıma yaptığı zulmun karşılığını rahmet tokatıyla cezalandırıldığını görmek istiyorum herzaman başım dik oldu hiçde umrum değil mevkiler makamlar ama samimiyetsizlik yalan riya benlik duygusuyla gururlananların kendilerine gelmeleri hadlerini bilmelerini rabbimden istiyorum o herkesin iç yüzünü en iyi bilen o gözyaşlarını babasız eşsiz geçen yılları gören duyan bilendir ona sığınıyorum neyse onlara karşı olan öfke ve adı herneyse duygularımı anlatmam mümkün değil inşallah dualarımı hayrıyla kabul edilsin oyumuzu verirken eşimin yanından geçerken öndeki adam oyunu kullanıp giden bir adama eşimde tanıyor kişiyi -yollarını yaptırırsın artık diye şu andakileri kasdederek onlara oy verdiğini ima etti adamın cevabı eşimi onure etti diğeride çenesini kapattı onun (eşimin ismini söyleyerek) olmadığı kişlere oymu verilir git şurdan eşim çocuk gibi masumlaştı, mahsunlaştı allah allah ne mutlu mazlum olmaya dedi zalim olana kadar mazlum olmak iyidir. canım iyiki varsın iyiki mazlumsun zalimlerden olmadığın ve bizim için siyaseti bıraktığın için sana teşekkür ediyorum seni çok seviyorum .
Efendimiz Hz.Muhammed (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) buyurdular ki : Cenab-ı Hakk'ın, yönetici yaptığı bir kimse, yönettiği insanları aldatarak ölürse, Allah-u Teala ona cennet yüzü göstermez. Buhari www.ankebut.net

1 yorum:

SELDA dedi ki...

Evet korkulan oldu yine siz geldiniz demekki müstahak olan sizsiniz herkes layığını buldu.