15 Ocak 2009 Perşembe

Yeni gelişmeler varrrrrrrr:)

Biraz önce bir telefon geldi tülay dı arayan biryere misafirliğe gittik çok güzel bir evdi ev sahibine burda boş daireler varmı çok geniş ve güzel dedim oda ewet daha genişleri var kira düşük demiş yarın bakmaya gideceğim ama merkezi bir yer olmasaydı daha iyi olurdu bakalım belki arka tarafları ferah bahçelik alanlardır yarın akraba günümüz var ordan gelirken yada giderken bakmayı düşündük tülayla ve onun adına da sevindim eskiyen dolaplarını değiştiriyor akşam dolapları gelmiş canım benim biraz yorulcak ama ona layık bir mutfağa kavuşacak eh bizde yardım ederiz bir anda toparlanır zaten kendisi becerikli dileyen dua eden herkese tertemiz güzel yaşamlar diliyorum rabbimden benim çevremde güzellikleri hak eden çok insan var sofraları açık kapıları açık gönülleri allah'la dolu seviyorum onları gecenin şu saatinde beni düşündükleri için düşündürdüğü için de rabbimi çok seviyorum.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

inşallah herşey gönlünce istediğin gibi senin için dua edeceğim inşallah