15 Ocak 2009 Perşembe

organize olmak lazım

ewet yaklaşan kermes için fikirler uçuyor kafamda şekillenmeler var ve birde ne yapsam kafamdan çıkaramadığım taşınma meselesi en iyisi toparladığım kolilerden başlamalı kullanmadıklarımızı düzenleyip son dakikaya kadar iyi düşünüp bunalmamalı ,önce okunmayan kitaplardan başalyıp kileri paket yapabilrim aşağı indirdiğim zaman elimin altında kalabalıkta yapmazlar aslında küçük bir oda bulsam fena olmazdı en azından bahçeye bir oda yapılabilir kulanmadıklarım bağ evi için saklıyorum zaten gideceğim evi ona göre seçerim rahat olur büyük olması gerekmez ozaman nereye olsa sığabiliriz yazarken aklım daha iyi çalışıyor bak şimdi geldi aklıma bu fikir iyi olur :)ewet 3 ay sonra selda ve ailesi uçar zaten bir evde 3 senden fazla kalırsam ölürüm genel temizlik dipköşe için taşınmam lazım :)temiz kadının hali başkadır canııııııım bu sefer aradığım evin şartları ferah üst kat birbirnine yakın olmayan bir apartmanda mümkünse tek dairelik bir apartman olsun kalorifer asansör yakıtı uygun ve iyi ısınan bu konuda sabıkalı bir eve bir daha girmek istemem güzel güneş alsın güneş olmazsa selda mutsuz olur ısınmazsa olmaz çünkü çok üşüyen bir tip oldum 3 4 yıldır bundan önce kışın bile çorap giyemeyen biriydim onların acısı çıkıyor diyor elti kuşlar yada yaşlanıyorumdur yada kansız olmamla alakalıdır:)efendim gelelim kermese daldan dala oldu ama aklıma ne gelirse onu yazıyorum napıyımönce yarın makarna erişte kesilecek yengem ve halam ekmek yapıcaklarmış o günlerde bağdaki fırında ,bizler toplanıp dolma sarıp pişircez keşkek oucakmış,elti kuş şükran yeniyeni tarifler geliştiriyor tek porsiyon kafa çalışıyor hatunun zaten fikirde ondan çıktı maşallah subhanallah ,tüm aile elinden gelenleri yapmak için çaba gösteriyor rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın inşallah katılım olur arkadaşalarımız ve komşularımda çok sevindiler sizlerde yaparmısınız dediğimde nedemek en güzel yapabildiğimiz pasta börekleri yaparız dediler saolsunlar arkadaşım derya sohbet gurubundaki arkadaşlarında haber vericek herkes herkese söylüyor ve büyüyor dalga halinde .

3 yorum:

ummugulsum dedi ki...

cok sevındım cnm ya! ve daha zaman var yanı desene baya cesıt olcak ay ne guzel ya keske bende olsaydım://

Unknown dedi ki...

inşallah emellerinize ulaşırsınız inşallah gönlünüzce istediğiniz gibi olur herşey filistinli kaydıda elbette yayınlayabilirsin güzel arkadaşım bende derya ablamdan aldım izinle:)sormana gerek yoktu benim bloğum senin bloğun:) çok teşekkür ederim.

SELDA dedi ki...

canlarım teşekkür ederim yanımda olduğunuzu bilmek çok güzel dünyada en güzel şey müslüman kardeşleri tarfından samimiyetle allah için sevilmek sevmek iyiki varsınız saolun.