6 Temmuz 2009 Pazartesi

yorgun bir hamişten haberler:)

Dün piknik için yedikır barajına gittik beyler balık tutmak için geceden gittiler ısrar kıyamet sizde gelin dediler yalvardılar sanki çooook güzel bir fikirmiş gibi 3 aile gidip minübüs ve çadırda yatıp sabaha kahvaltı yaparız sonrada piknik dediler ben kabul etmedim eşim olmaz geleceksin illa ayıp olur dedi bende baktım ikna olmuyor allahım sebeb ben olmadan hayırlı sebeb ver dedim ,sonra cankuşum güzeller güzelim eltim şükran aradı ben diyorumki sabah sen bizi götür onlar gece gitsin dedi tabii uçtum bende istemiyorum ,ne o öyle kamptan hoşlansam izci olurdum hayır zevkte zevk olsa sefillik resmen çadırda arabada haşat olmak ohhhhh ne iyi oldu 2 gün uyusalar kendilerine gelemezler :)bizde aşağı kalmaz bir yorgunluk yaşadık öğle sonu 5 te eve gelebildik hemen duş alıp uyudum dayak yemiş gibiydim sabah 7 de gittik çok güzeldi ama öğlen etrafta iğne atsan yere düşmez bir durum oldu heryer insan üstümüz çam ağacıyla kapalı 50 mangal yandı hepsi üzerimize sindi çoluk çocuk kadın erkek herkes karışık offff bunaldım bidaha bağdan başka bir yere gitmem haşat oldum sanırım dinlenmek istiyor bizim bebek baya yorulmuşum bu gün evdeyim uyusamda dinlenemiyorum hafif bulantım var sürekli ne yarar bebeğe ne yemeliyim diye düşünüyorum :)çok yemek canım istemiyor ve yemek yapmaktan yoruluyorum neyse doktora gidince daha akıllı çözümler bulurum sorunlar kalkar aslında az kaldı :)şu anda 2 aylık diye hesaplıyorum 8.haftadayız ben küçüklüğümde geçirdiğim kazadan dolayı ilk bebeğimde 25 gün erken sezeryana alınmak zorunda kaldım,ameliyat yerimde bir sorun oluşmuş bebek yaşamını kaybetmek üzere daracık biryerde duryor demişti doktor açınca şaşırmış bu ne böyle diye korkup hemen kapatmış bebeği alıp ,şimdide öyle olursa 1 ay erken olacak şubatın 23 gibi olması gerkirken ocak sonu diye tahmin yürütüyorum hayırlısı yinede doktorumu değiştirdim bunları anlatmam lazım tedbirli olsun :)bakalım bebiş ne olacak hayırlı bir evlat olsun inşallah herkese sevgiler.

6 yorum:

fatma dedi ki...

hiç korkma ALLAHım hayırlısı neyse onu nasip etsin bol bol sebze meyve ve süt ürünleri ye bebişe iyi bak

allımorlu dedi ki...

kuruyemiş çeşitleri faydalı olur,
karaüzüm,kayısıkurusu,dutkurusu,ceviz türü şeyler yani.sağlık sıhhatle dünyaya gelsin inşaallah...

kubra zeynep kara dedi ki...

ablacığım yorma kendini bebişimiz var artık eskisi gibi koşturduğun günleri unut.
dinlenmen lazım.
hem ben hala senden adres bekliyorum.
miniğim için başladığım yelek bitmek üzere.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

eşini hayret bişiyy yaniii hamile birine eziyet bu yaaa canımmm ösledimm seniii çoooook yoğunluktan artık yoruldumm muhabbetini özledim kendini yorma dinlen öpüldün canım benimm...

sevgi tuncer dedi ki...

merhaba sitenizi takipteyim bayadır ama yazmak şimdiye nasipmiş:)Allah yardımcınız olsun:)
bu arada ben hamile tişörtleri tasarlıyorum uzun süredir eğer ilgilenirseniz bana mail atmanız yeterli:) sevgituncer01@hotmail.com

havvanur dedi ki...

yorma kendini bacımmm kıs gülsümle sende gelsedin ama yol var iştegönüller bir olsun sevgilerr