14 Mart 2009 Cumartesi

Yaşasın yemek yemeeeeek :)

:)evet sonunda bitti .Bu gün maranki beden temizliğinin son günüydü mutluyum süperim ne desem ifadesi zor rabbim insanı açlıkla imtihan etmesin kaldıki otçul biryaşam sürdüm ama olsun damak alışmış saçma sapan yemeye ben şekerden vazgeçmek için ,en azından azda olsa azaltmak için başladım bu işe ama tersi tuzdan soğumuşum ve ekmekten en özlediğim di ekmek :)ama yinede sevindim 1 haftadır salata yedim yinede salata istiyorum :)neyse bugün mutfağın tüm eşyasını salonu toparlayıp doldurduk oğlum ve yeğen kuşum ahmetimle annesi umreye giden şahsı muhterem kendileri ,2günlüğüne bizdeler gestapo gibiyim tepelerinde bakın ben açım ,sinirliyim ,gülmeyin benle gırgır yapmayın :)iyi kötü hiiiiç bişey demeyin kendi kendime de biryandan yaşlanınca ellerine düşecen kızım dikkat et bak çocukları bezdirme demekten kendimi alamıyorum :)ama güzel birşey 2 evladın olması keşkelerimden birisi oğlumun yalnız büyümesine sebeb görmem kendimi ama rabbim isterse rızkı olanda dünyaya gelirdi ,gerçi şunun şurası 3 yıldır ahmetten ve diğer kuzenlerden ayrı 3 yıl öncesi hep içiçeydik hiç anlamadı oğlum yalnız olduğunu bu eve taşındığımızda kardeşim vardı onlar taşındığında ilk defa bana anne neden beni kardeşsiz bıraktın dedi ilk defa yalnız kalmıştı .Çok üzülmüştüm paylaşımcı uyumlu bir çocuktur hiçbirzaman tek çocuk problemleri yaşamadım en azından ben böyle düşündüm ,birbirlerini gaza getirip ders çalışıyorlar, test çözüyorlar, internete ben izin verirsem giriyorlar .Bu çok yaşanan bir olay değildir genelde bizimkiler gezme delisidir kendilerine iş ,görev icad edip dışarı kaçmaya bahane üretirler ama bugün karın yağmasıyla fazla uçamadılar kuşlarım benim epeyde soğuktu .Güzel bir kar var dışarda rabbim soğukta yakacağı olmayanlara yiyeceği olmayanlara güç ve alım gücü versin inşallah amin amin amin .Yarın mutfak fayansı için usta ne alınmalı ,hangi gün gelebilecek görüşmeye gelecek bizde dolapları söküp paketleyip kaldıralım diyoruz malum daha bağevi hayallerimiz var idareten bizi ihya eder birkaç zaman yenisini alana kadar ne demişler gereksiz olanları alan gerekli olanları satmak zorunda kalır.Bunu okuduğumdan beri atma şurda değerlendiririz diye hemen yerini buluyorum öncedende atma huyum yoktu ben baya tutumlu bir hatunum aman atma şurda kullan diyediye çöp eve 5 kala temizler verilecekleri yollarım nefes alırım ama şimdi değişti işler 2. bir ev içinde herşey lazım orası için dursun bide oraya dolaşmamış oluruz hem maddi hem manevi yorucu işler bunlar gereksiz zaman sarfiyatı .

2 yorum:

yasenin dedi ki...

beden temizliğinden sonra nasıl olduğunu merak ediyorum kendini nasıl hissediyorsun?

SELDA dedi ki...

çok iyi 30 yaşın üstünde herkese öneririm ferahladım sağlık ne olur bilmiyorum inşallah yapan herkes şifasını bulur içinde bende:)