24 Mart 2009 Salı

başlıksızlardan biri:)

ne bitti ne bitmedi şuanda beyaza dönüşmüş siyah klavyemden bizi merak edenlere heber vermekteyim 2 günsüren yertaşı ve duvardan sonra yarın 2 gün boyunca alçı ve boya olacak toplam kaç gündür sefilleri oynamaktayım bilmiyorum ama çooook rahatım niye buda muamma :)sinirleri alınmış tozbezi formundayım buna rağmen mücadele ettiğim tüm toz ve kirler evimde toplantı düzenlediler ve ne zaman bu durum sona erecek bilen yok :)rabbime benim için dua eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum bunun başka açıklaması olamaz bukadar zor durumda sinirlerimin yay gibi olması lazım hayır bitmeye yakın herhalde pamuk hatun formunda biri olarak hayata devam edeceğim yada yolun başında olanın verdiği genişliktir zira ilk oda mutfaktı tüm evin tamir olacağını düşünürsek sabır ve dua herşeyin ilacı :)şuanda yorgunluktan ölmeye 5 kaladayım eee niye ayaktasın diyenlere açıklama eşim babamın ameliyatı için ankara yolcusu bu yüzden çay demledim içiyor :)ben ılık suyu tercih ettim midem öğleden sonra ağrımaya başladı inatla geçmiyor .yarın boya yapılırken yanımda durmak için funda gelecek ev uçuyor utanarak çağırdım ama eşim olsa kesinlikle onu bu rahatsız ortama çağırmazdım neyse haırlısı olsun bakalım uykusuz ve yorgun birgünüün sonunda nasıl ayakta duaracam meraktayım gidip halıyıkamayı getirip evin içini dışını yıkamalı iyice manyağa bağladım koltukları yıkayıp nerde oturacam acaba ve hangi bilekle yıkamay güç bulacam merak ettim :)ellerim tutmuyor neyse ben kaçar ve uyur inşallah herkese sevgiler.

10 yorum:

Nora dedi ki...

geliyim mi..
gelebilir miyim..

balerina ciftir benim adım heryeri siler parlatırım dırırırım dırırırım..

hem zaten eteklerim de uzun görünmez bişeylerim :))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kolay gelsin Seldacim, ne zordur kimbilir... Bos ver sen sinirlerin rahat olsun, nasil olsa bitecek :)) Allah kolayliklar versin sana :))

yasenin dedi ki...

DAHA ÖNCEKİ YAZDIĞIN DUA VARDI YA ONU OKU OLURMU İNSAN BAZEN DUA OKUMAYIDA UNUTABİLİYOR.ALLAH'IM KOLAYLIKLAR,GÜÇ KUVVET VERSİN İNŞALLAH.BİR AN ÖNCE BİTSİN İNŞALLAH.GEÇEN YIL MUTFAK TEZGAHIN DEĞİŞMESİ GEREKİYORDU BENİM TEK ŞARTIM GRANİTİN İÇİRDE SİLİNMEMESİYDİ KABUL ETTİLER GÜYA EV KİRLENMEYECEK VE TOZLANMAYACAKTI AMA NE OLDU OCAĞI TEZGAHA GÖMMEK İÇİN İÇERDE KESMEMİZ LAZIM DENİLDİ VE İÇERDE KESTİLER VE DUVARLAR BİLE BİR PARMAK TOZ OLDU ÇOK KÖTÜYDÜ ZOR TEMİZLEDİK.(EVİ TOKİDEN ALDIK TEZGAH 2 YIL ANCAK DAYANDI SUNTA KAPLAMA GİBİ BİR ŞEYDİ SUYA DAYANMADI) VESSELAM EV İÇİNDE TAMİRAT ÇOK ZOR GÖZÜNÜ KORKUTMAK İSTEMEM AMA SENİNKİ ÇOK KOLAY OLUR VE TEZ BİTER İNŞALLAH

yasenin dedi ki...

miden için eğir kökü diye bir bitki var arada sırada sinirsel olarak midem ağrırıdı babam hasta olduğu zamanlarda daha çok o kökten mercimek büyüklüğünd yutuyorsun en kolay kullanma şekli suyu içilmiyor bide netten araştır inşallah faydasını görürüsün

kubra zeynep kara dedi ki...

kolay gelsın evde tadılat temızlıgı ıle ugrasmak cok zor bırsey bız kucukken evımızı yaptırırken annemde cok yorulmustu ınsallah kısa surede eskı duzenınıze gerı donersınız

Unknown dedi ki...

SELDAM İÇİMİ SIKTIN BU NE KISSS:(( BİTİR ARTIK ŞU İŞLERİ:(( RABBİM SANA SABIR VERSİN İNSAN ZEBİL OLUYOR BÖYLE DURUMLARDA KIYAMAM SANA NE DİYİM RABBİM YARDIMCIN OLSUN..

SELDA dedi ki...

Valla ben bitsin dedikçe ustalar olmaaaaz diyolar :)şaka ya usta bulup işi çabuk bitirmelerine rağmen bu haldeyim uyuşuk bulsam nolurdu bilemem bahar çabuk gel ben sana bandik vercem (şalvar )hiçbişecik olmaz :)zeynep saol birgün benim oğlum ve kızım:)da böyle derler inşallah amacım ailem için temiz huzurlu bir yuva lüksünde değilim huzura talibim sırf tekrar taşınmak yok diye rahatım yoksa kaçgündür temiz bir nefes alamadım varsa yoksa toz :)hepinize sevgiler rabbim daha güzel yuvaları nasip etsin hepinize güzel yaşlanmalar pardon yaşalmalar nasip etsin :)

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canım seni en iyi anlayan benim bakalım sonumuz hayırlı olsun daha ben halaaa dolap beyenemedim fiyattada anlaşmaya çalışıyorum bütün ev eşyaları kalkıyor duvarla alçı ve boya olacak ben bu işlerin ucunu nasıll bulacağımmmmmmmmmmmmm immmmddddaaaaatttttt sevgiler canım öptümm

kuzularım ve ben dedi ki...

arkadaşlar benim gibi yapın duvarları silin camları, halıları yıkayın. tadilat yapmayın ben öle yapıyorum parasızlıktan heheyttt be güzelmiş böle.kolay gelsin seldacım

zehra dedi ki...

kolay gelsın canım :) en kısa surede halledesınız ınsallah