30 Mart 2009 Pazartesi

meleklerin busesi :)

çok yorgun ve mutluyum bu ne demek diyenlere hayatı bir mutfak ve huzurlu bir yuva hayaliyle geçmiş bir kız çocuğunun hayali gerçek oldu desem bilmem ne ifade eder benim için geçen ömrümün yarısından ibaret hayal ve gözyaşıyla geçen zamanların bedeli ödülüydü bu mutfak ben değerliyim artık bunun karşılığını verdi rabbim çok fena evlerin çok döküntü odalarından iyi bir evin layık görülmesi demek bu benim ütopyalarımdan biri belki huzur demek temizlik demek meleklerin alnımı buselendirmesi demek hiçbir zaman hayalim lüks bir hayat değildi huzurlu masum düzenli temiz bir hayattı eğer bir kadın lüks hayalindeyse ne yapar eder alır zaten ama huzura talipseniz bu biraz dikenli yollardan geçiyor . Elti kuşum sayesinde geldiğinin ertesi gün mutfağımı gelişi güzel yerleştirdim hem yorgundum hemde ustaların gelip devam edeceği için tekrar kirletme ihtimali vardı öylede oldu ama şükranım olmasa zordu o gün benim için bana yemekler yaptı yardım etti beni gittiğim alışverişten aldığım peynirler yüzünden vede mutfak eşyalarım arasındaki tupperware ve cam eşyasından dolayı peynir,plastik,cam sapığı ilan etti :)güldürdü rabbim evlatlarının güzel günlerini göstersin abimle dünya ve ahiret saadeti nasip etsin elti kuşuma :)sonrasında bugün dipköşe sildim keyfime göre hepsini sırayla yıkayıp yerleştirdim bu yüzden yorgun ve mutluyum ama hala camında çarşafla oturyorum korneji çıkardım rustik takmak için ama ortada ne rustik ne tül var :)aman nolmuş keyfime göre bulana dek almıycam 15 yıl beklemiş bir hatun bekler yani hiiiç öyle komşuların ne diyeceğinide umursamaz zamanında kötü evleriyle alay edilmiş küçük kız böyle şeyleri hiç takmaz büyümüştür artık ve paniğe mahal yoktur .

13 yorum:

sinarana dedi ki...

herşey sırayla.)
insan sabredince hergüzellik rabbim tarafından bir hediye bizler için:)
mutluluğun daim olsun..
selamlar..

hanife dedi ki...

canım ya hem hüzünlendim hem sevindim yazını okuyunca yaşadıklarında bir hüzün var boş ver dimiki hayatında huzur var artık pırıl pırıl mutfağında var Allah güle güle kullanmayı nasip etsin

havvanur dedi ki...

herkes kendine baksın nefret ederim o tip insanlardan ev senin tüllüde oturursun tülsüzde kimene anadolu insanı da biliomu adam küçümsemeyi selda sultann huzurla kullan mutfagını arkadaşım sevgilerr

SELDA dedi ki...

arkadaşım hoşgeldin umut ve hüzün güzel paylaşımlarımız olur duasıyla .
Hanife hanımcım zor zamanlar herkesin hayatında oluyor birbirmizi anlamamız ne güzel yakınımıdakiler bile görmezken detek olabilmek sizlere uğrayamadım yoğun günlerdi bundan sonra takipteyim samimi dua ve düşünceleriniz güç verdi sevgiler.
Havvanur anadolu insanı nostalji oldu canım benim istanbuldaki komşularımda dahi bukadar araştırmacı insanlar yoktu bide fil hafızası bunu 2 sene sonra bile hatırlayıp aaa siz o tülü takılmamış evdemisiniz diyebilirler :)çokta umurum değil artık ha o ev benim yuvam der geçerim böyle boş işlerler işi olmayan amacı olmayanlar uğraşır demi canım öptüm msların için teşekkürler

Nora dedi ki...

melekler seni çooook küçükken öpmüş zaten di mi..bir de beni..hep öpsünler hep..gerisi kolaydır canım benim..

üç böcek bir çiçek dedi ki...

seldamm cnmm zaten burda sinirlerim yıpranmış bir vaziyetteyim hem hüzünlendirdin benii hemde bazı şeyleri umursamaman beni çoook mutlu etti.Benim arkadaş çevremde ve etrafımda laf sokacak havaatacak insanlar yokk artıkk allahıma binlerce şükürr.EEE ne demişler güzelliğine güvenme bir sivilce yeter.Zenginliğine güvenme bir kıvılcım yeter.Toprağa gireceğimiz zaman yanımızda götüreceğimiz 2parça bez birde allah huzurun da yaptığımız ibadet gerisi boş.Ama biz insan oğlu dünyadada rahatına düşkün insanlarız birazdaha iyisini herzaman istiyoruz.Olsun allah içinde çalışırsak bukadarda hakkımız olsun dimi ama canımcım sadece dünya için çalışanları gözönünde bulundurursakk ayyy yine benim çenm düştü toplıyayımda gideyim :)))))) öptüm gülüm seniiiiii sevgiyle kal

Doyumluk.... dedi ki...

Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Seldacim oyle mutluyum ki senin adina :)) Yeni mutfaginda hep huzurla yemekler pisir :))

SELDA dedi ki...

Fatmacım rahat ol sonucu güzel olacak allahın izniyle rabbimden kolaylıklar diliyorum seni seviyorum bacım:)
Doyumluluk teşekkür ederim .
Moonişim saol canım sanada yemekler pişirirm gelsen ben sana kilo aldırırım :)serçe kuşum .

yasenin dedi ki...

ne duygulu bir yazı olmuş inan okurken gözlerim doldu işte sabrın sonu rabbim güle güle iyi günlerde kullanmak nasip etsin inşallah o tarafa yolum düşerse seni çok görmek isterim

SELDA dedi ki...

teşekkür ederim canım inşallah neden olmasın :)

didem taninmis dedi ki...

bunlar tatlı yorgunluklar. :) Allah hep böle yorgunluklar versin. :)

eviminnuru dedi ki...

kıyamam selda bacıı bir mutfak insanı bu kadarmı mutlu eder yaa rabbim gönlüne göre versin herşeyi