5 Şubat 2009 Perşembe

TINGIR, kerebiç ,dolmataşı:)

kocacık maraştan geldi .Bana hiç anlam vermediği ama kırmayıp aradığı ve bulduğu kerebiç kalıbı ve dolma kapağını getirdi :)niye bukadar sevindiğime kimse anlam veremedi valla bilmiyorum mutfak eşyasına deli oluyorum ama hiçbir mutfağada sığamıyorum doğal olarak kendim mutfağım olsa herşeyin yeri olacak inşallah :)birde kendileri görüp beğendikleri küçük bir kova getirmişler saolsun bizim köydeki tıngırlara benziyor çok şirin ilerde balkonuma kömür koyarım diye geçirdim aklımdan :)şuanda evsiz ortada duran patateslerime evsahipliği yapmaktalar.Eşimin gelmesine sevindim onun çok uzağımda olmasına dayanamıyorum yıllarca çok iş gezmelerinden sonra bir tahammülsüzlük var çok ta isteyerek gönderemiyorum oğlum olmasa daha zor gelirdi iyiki o var aksine onlarda çok seviyorlar gezmeyi :)gezgüçlerim benim

2 yorum:

Unknown dedi ki...

AHH O MUTFAKLARI NAPICAZ BİLEMİYORUM ANNEM ÇOK KIZIYOR BEN BÖYLE SÖLEYİNCE SENDE O MUTFAĞA SIĞAMIYORSAN DİYOR NAPAYIM ELİMDE DEĞİL HASTALIK BENDE ÇOK SEVİYORUM MUTFAK EŞYALARINI HATTA BU ŞEHİR BANA YETERSİZ GELİYOR İSTEDİKLERİMİ BULAMIYORUM ŞİMDİ MELİHA ABLAM OLSA ODA YUHD ERDİ AMA NEYSE ELİMDE DEİL SEVİYORUM HA BU ARADA GÖZÜN AYDIN:))

SELDA dedi ki...

saol canım desene aynı kafayız :)ne güzel aman başkaları gibi o ne giymiş şunun neyi varmış takıntımız olmasında canımız saolsun bizde böyle mutluyuz aynı dert bendede var valla aradığım şeyleri bulamassam fırsatım olunca netten alıyorum :)benim ailemde kızyor ama eşimde sever o kızmasında kimse mühim değil