14 Şubat 2009 Cumartesi

ADANALIM ÖZLEDİM SENİİİİİİİİİİİİ:)

Onur akın onun bana söylediği şarkılardan biriydi o benim canımdır ,o kıyamadığımdır güzel gözlüm güzel yüreklimdir ,herzaman beni sevdiğini bildiğim, hayatı için mücadele eden ,istediğini alan ,özlem duyduğum ,evet özlediğim her duygumu konuşabildiğim ,hayatımda iyiki tanıdım dediğim ,yüreğimde herzaman sevgiyle hatırlayacağım hatırladığımda herzaman sıcacık olacak yüreğim ,bana kendimi en zor ve berbat halimle bile çok özel bir insan olduğumu hissettiren ,hayatı sevmemi ona sarılmamı en önemlisi kendimi sevmemi,sevilecek değerli biri olduğumu herşeyden önce kendim olmam gerektiğini hatırlatan ,keşkelerimden kurtulmamı sağlayan dünya tatlısı ,bana hayatımda duyduğum en canı gönülden en samimi şekilde hitab eden ,ablam diyen canım nafiyem seni çok özledim senin bana ablacım bu şarkıyı duyunca beni hatırla dediğin inci tanem ama onur akın senin bana illalalah dedirtene dek söylediğin şarkıydı :)hatırladınmı canım kardeşim seni çok seviyorum o günler geri gelmesede iyiki yaşanmış sevgilerimle dualarım seninle .




NOT:
Altan civelek bu parçayıda ben çok seviyorum bu benim için ezberleyemediğim tek parça olma özelliği sürmekte ne kadar dinlersem dinleyeyim olmuyor sanırım şiveden dolayı ve bu durum beni çok mutlu ediyor şarkıları unutmaya çalışan biriyim hafıza boşalsında yerlerine dualar yerleşsin inşallah .

Hiç yorum yok: