1 Şubat 2009 Pazar

OĞLUM:)

Benden küçüklüğünü anlatmamı çok ister bu yüzden onun hatıralarını olurda unutursam olurda anlatamassam diye küçük notlar halinda yazmak istiyorum doğumu benim 2 yaşında geçirdiğim kazadan kalma bir hasardan dolayı 25 gün gibi bir süre erken zezaryanla dünyaya geldi solunum probleminden dolayı 5 günlük bir küvez macerası oldu köyden gelen büyük dayısı onu bayramlarda gördüğünde hala inanmıyorum bu çocuğun büyüyüp delikanlı olacağına hiçde inanamamıştım hatta geline çok üzülmüştüm der ama bizim akıllı olğlumuz hiçde düşünüldüğü gibi bir çocuk olmadı gayet iştahlı ,uykusu düzenli gece saat 11 de 1 saat karnını doyururdu sabah ezanına kadar uyurdu hiç gece uykusu bölünüp uyanan bir anne olmadım çok şükür çok tatlıydı tek derdimiz ona kıyafet yetiştirmekte zorlanırdık bu ay giydiği kıyafeti sonrakinde giydirmek zor olurdu:)halada öyledir bu seneki forması ikinci dönemde zor olur :)bebekliği hızla geçti doyamadım hala resimlerde severim geçenlerde keşke küçüklüğüme dönsem dedi niye dedim kendimi severdim çok tadluuu dedi :)deli çocuk 5 6 yaşına kadar R leri söyleyemedi onlar hep Y diye çıkardı hala aklımda sesi incecik en çok anne dedem beni çayıyo düğüne didcez diye tepinmesi beni sinir ederdi.Gezme hastasıydı halada öyledir sever gezmeyi gezgüççç:)Onun hamileliğim döneminde büyük sıkıntı içindeydim annemin evlenme meselesi vardı bana çok acı verdi o dönemde olması yavrum sanki bunu hissederdi hiç kımıldamazdı sanki benim ağlamamı dinlerdi sonradan bunun benim arabeskliğimle alakası olmadığını tamamen kazaanın açtığı bir sebebten olduğunu öğrenmiş bulunuyorum:)sonra annem oğlumun doğduğu gün nikahlandı tamamen tesadüf daha 25 gün vardı annem bilmiyordu ama o dönem çok kızgındım özel bir durumuda olduğu için birazda dediğim gibi acıtasyonlarla büyütülmüşüm arabesk takılıyormuşum ay benim başıma nasıl gelirrr buuuu diye yana yakıla ağlardım tamamen delilik :)neyse bu oğlumun hatırası yine nerden nereye ama birazda geçmişle vedalaşma ve hesaplaşma oldu neyse bu günlük bu kadar aklıma geldikçe oğlumu anlatırım .

5 yorum:

Unknown dedi ki...

ALLAH OĞLUNA UZUN UZUN ÖMÜRLER VERSİN RABBİM İNŞALLAH NE GÜZEL YAZMIŞŞSIN BİRAZ DAHA TAMIMIŞ OLDUK SENİ

Unknown dedi ki...

SELDAM NERELERDESİN DİĞER YAZINA YORUM BIRAKTIM VE YAZDĞIM YORUMA NE CEVAP YAZDIN DİYE YİNE KOŞARAK BLOĞUNA GELDİM AMA SONUÇ YİNE AYNI BENİM SANA GÖNDERDİĞİM YORUMLARIN ÇOĞU ULAŞMIYOR DELİ EDİYOR BENİ GELİP NE CEVAP YAZDIN DİYE BAKMASAM BUNDAN YORUMUN GELİP GELMEDİĞİNDEN HABERİMDE OLMUYCAK NEYSE TEKRAR SOROYORUM YİNE NERELERDESİN:((( ALLAH OĞLUNA UZUN ÖMÜRLER VERSİN İNŞALLAH SENİ DAHA İİ TANIMAK ÇOK GÜZELLL HEMDE ÇOKK RİCA ETSEM ŞU KELİME DOĞRULAMIYI KALDIRSAN YORUM DENETLEMEDEN LÜTFENN:)

SELDA dedi ki...

gül bilgisayarım çöktü :)amiiiin cümlemizin evladına inşallah .yorumlarla ilgili uyarıların için saol canım yapmaya çalıştım olmuştur inşallah anldığım kadarıyla denedim sonucu bildir yinede . meraklanma iyiyim sevgiler canım

Sevde dedi ki...

Merhaba;
Kuran ile konusan kadın için yorum yazmaya çalşdım ama malesf olmadı :(
Bu arada kuran ile konuşan kadın olayından çok etkilendim ne kadar güzel bir şey, kuranı okumak ve okurkene anlamak, ALLAH razı olsun paylaştığınız için...
Sevgiler

SELDA dedi ki...

cümlemizden canım ben ayarları kontrol edeyim :)