18 Ocak 2009 Pazar

BEN LAFIMI SÖYLEDİM BEĞENEN ALSIN GİTSİN BEĞENMEYEN BIRAKIP KAÇSIN:(

sürekli eleştirilen insanın bir zaman sonra durup kimse beni sevmiyor bunalımına düşüp depresyona girmesi kadar doğal ne olabilirki arkandan sürekli konuşan bir büyüğüne nasıl saygı duyabilirsinki,elinden geleni yaptığın halde fil hafızası varsa onun yaptıklarına seninde verdiğin karşılıkları unutmuyor ve ısıtıp ısıtıp insanlara sunuyor ve senin toplumdaki yerini yerle bir ediyorsa sen nasıl susar ona saygılı olursun onu nasıl düşünüp baş tacı yapabilirsinki allah diyorum başka bir şey demiyorum seni çok seviyorum allahım seninde beni sevmeni isityorum o anlatan kişiye hiç bir duygu besleyemiyorum sana yalvarıyorum beni sev ve sevdir meleklerine iyi kullarına ,iyi dostlarım olsun seni hatırlatan yarı yolda bırakmayan kaldığımda elimden tutan her seferinde seni gördüğüm nurunu gördüğüm güzel yüzlü güzel gönüllü insanlar .Asla sürekli eleştirildiği çokda taktir edilmediği için böyle bir insan olmak istemiyorum rabbimden duam bana yapılanları yapmamak ama çokda mümkün değil ,sürekli gardını alıp hayatı yaşamak yorgun düşürüyor sonrada sende aynıyla karşılık veriyorsun ayna oluyorsun karşındakine ama ben kar agörüntüleri yansıtan bir ayna olmak istemiyorum .

6 yorum:

Adsız dedi ki...

İnsan inandığı gibi yaşamazsa belli bir süre sonra yaşadığı gibi inanır imiş..yanlış hatırlamıyorsam hz Ömer'e ait bir sözdü(yanlışım var ise düzelt)..konuyla alakasız gibi görünüyor ama insanın yanındaki kimseler her daim müim değil mi zaten..Onlar gibi olmuyormuyuz belli bir süre sonra..

..duana içtenlikle amin diyorum..rabbim cennetinde de yanyana getireceği kulları ile birlikte olmayı nasib etsin burda da..hayırlı yoldaşlarımız olsun..seni bu denli dolduran konular imtihanlarındır sabırlar ihsan eylesin isyan edenlerden olmayasın diye inşallah..

amin..

SELDA dedi ki...

evet canım haklısın zaten beni üzende bu hayatımı paylaştığım insanla yola çıkarken ki halimden okadar uzağımki şu an başladığım noktadan bile uzaktayım inandığım gib yaşamak için kendi insanımla mücadele yormuş artık çokda büyük değerlerim kalmamış üstelik bir evlada sahibim nur gibi onu yanlış eğitmek en büyük korkumdu nasıl ve nekadar çabuk buralara geldim inanamıyorum neyse durmak yok sonsuzluk kapısı açılana kadar yılmak yok demi tatlım. sizin gibi gönül dostları buldum ne mutlu rabbime yaklaşıyorum sizlerde rabbimi görüyorum sizleri onun için seviyorum belkide dualarım çoktan kabul oldu bana seni hatırlatan dostlar nasip et demiştim çok güzel arkadaşlarım var daha ne olsun iyiki varsınız sevgiler .

yemek dedi ki...

Bu düsünceler benim de aklimdan cok gecmistir...
Ama artik kabullenmeye calisiyorum ben de bir keramet oldugundan degil ama, özellikle inanc konusunda dik durmaya calisan insanlarin farkli yerlere konuldugunu, anlasilmadigini...
Ici bosaltilmis bir neslin evlatlari olarak, büyüklerden bize miras kalmadi bizden cocuklarimiza kalir belki. Atasözleri bile bu asra uymaz oldu artik...
Selametle...

Unknown dedi ki...

CANIM SABIR DİYORUM BEN SANA YA SABIR DUYMA SÖLENENLERİ NOLUR BEN PEK SÜSLÜ KELİMELER CÜMLELER KURMAYI BECEREMEM AMA TA İÇİMDEN GÖNLÜMDEN DİLİYORUMKİ HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN

SELDA dedi ki...

candan tarifler hakikaten cansın saol samimiyetin duan için seni allah için seviyorum iyiki varsınız rabbim razı olsun hepimizin inşallah siz bana bakmayın ben bi kızar bir anda unuturum buraya yazmamdaki amacım hatalarımı tekrar etmemk için bazen unutmamak lazım tepkili olursan aynı insanlardan incinmemek için hani derlerya müslüman bir akrep deliğinden 2 defa sokulmaz yani akıllı olmalı kendine karşı hatası büyük insanlara karşı dikkat etmeli ,benim kusurumdur bu hep unutur başa sararım aynısını defalarca yaşarım ne gerek varsa :)sevgiler

SELDA dedi ki...

Bizler çok şanslı ve kıskanılan insanlarız sanırım bu yüzdendir müslümanı bunaltmaları benim eksiğim küçük yaşta bir savaşa girmişçesine yaşamamdı belkide çok güçsüzdüm duam evlatlarımız onlara sunulan hayatı benimsemeleri ve güçlü bilgili başlamaları hayata buda bizim elimizde sevgile lavantin