2 Kasım 2008 Pazar

Korku dolu dakikalar

Bu gün bağa gittik ve çok güzel bir gün geçirdik ama gün sonunda tamda hava karardı bağdan çıkarken karanlıkta elimi birşeyin tutmaya çalıştığını farkettim arkamı döndüğümde bunun bir köpek olduğunu ve beni hammmmmmm yapmak üzere olduğunu gördüm şuanda ham falan diye şaka yapıyorum ama hiçde böyle bir tepki veremedim kovaldıkça üzerime geldi bağırdıkça havladı ve bende sinirler boşaldı bağırmaya başladım nekadar susumak istesemde engelleyemedim kendimi .Sonuç güzel bir günün ardından kabus bir durum yaşadım ısırmadı ama karanlıktaki o yaşadığım durum zordu elim kolum tutmadı korkudan aslında köpekleri severim ama kendi köpeklerimize güvenebilirim küçüklüğünden bilmem lazım bunun dışındaki arkadaşlarla 3 4 senedir aramız limoni:)

2 yorum:

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Canım ya çok geçmiş olsun bende köpeklerden korkarım hele birde karanlık olursa sessizce baana yaklaşan bir insan bile olsa zaten ürkek bir durumda oluyor insan :)

Çok ama çok geçmiş olsun bir gün küçükken annem beni süt almaya göndermişti elimde tencere içinde süt köpek peşimeden gelince tencereyi fırlatmıştım eve kaçmıştım annemde balkondan bakıyırmuş hemen aşağı indi ona nasıl sarıldım ağladım ağladım :) o tencere hala yamuk hala evimizde annem hatıra diye saklıyomuş aman ne hoş hatıra :D
sevgiler

SELDA dedi ki...

mısır patlağı slm samimi geçmiş olsun dileğin için çok teşekkür ederim .Emin ol senin küçüklüğündeki kadar savunmasız ve korku dolu anlardı :)çığlık çılığa bir geceydi allah kimsenin başına vermesin sevgiler.