21 Eylül 2008 Pazar

Vefa mı o istanbul'da bir semtmiydi o? :)

Kardeşim bu dünya da vefa ölmüş diyenlere katılmamak mümkün değil yapılan iyilik düşüncesi kaynayan bir kazan olup insanın başına bu denlimi geçirilir hiç düşünmediğin taraftan bu kadar mı vurgun yer insan .senin merhamet edip kolladıkların seni bu kadar mı hançerlemek için sıra bekler , yok yok vefa var diyenlerdenim ümidim var birgün beni bulacak kardeşlerim. Gerçek olacak arkamı döndüğümde buharlaşmayan ,iyilik düşlediğimde yüzüme bir tokat davranışları nakşetmeyen görgülü ,kaliteli ,sevecen elbet bir yerlerde bu tanıma uyan beni ben gibi görüp yaptıklarımda samimi sevgimi gören lafını laf konuşmak için konuşmayan terbiyeliler bulacak birgün. şekilde değil ruhta vefalı müslüman isterim. Evet vefalı sahi o istanbul'da bir semt miydi? kırılmaktan o kadar paramparçayımki artık hiçbir davranış canımı yakmıyor çoook şüküüüüüüür:) illede edeb huuuuuu ,illede şükür İLLEDE ALLAH İLLEDE ALLAH EWET SEVDİKLERİM BENİ NASIL GÖRÜYORSA BEN ÖYLEYİM ÇÜNKÜ ONLAR BENİ KENDİ GÖNÜL GÖZLERİYLE GÖRÜYORLAR RUHLARI GÜZEL OLAN LAR GÜZEL ÇİRKİN OLANLAR ÇİRKİN UNUTMAYIN NASIL BAKARSANIZ ÖYLE GÖRÜNÜYORSUNUZDUR KİMSE EBEDİ DEĞİL DÜNYADA KİMSENİN YERİ DOLADURULAMAZ DEĞİL BİRGÜN ÖYLE BİR AN GELİRKİ GERİYE DÖNECEK YÜZ KALMAZ SİZ SİZ OLUN LAF OLSUNA BENDE ÜSTE ÇIKARIM DİYE KONUŞMAYIN KALP KIRMAYIN AMAN BOŞVERİN ENİYİSİ OLDUĞUNUZ GİBİ KALIN YERİNİZDE KALIN SAHTE BİR YAKINLIK YAŞAMAYINDA NASIL KALIRSANIZ KALIN HOŞÇAKALIN BEN GİTTİM :)

Hiç yorum yok: