6 Eylül 2008 Cumartesi

EY HUZUR NERDESİN

Ramazanla birlikte huzurun sarması gerekmezmi insanı ama ben kendi kabrimde bir yaşamdayım sanki dönüp durmakta dünya ,hayat devam etmekte ama benim için değil .Sanki birşey tükendi hayatımda dua bile edemiyorum rabbimden yardımdan başka ama nasıl dua etmeli de bu çıkmazdan kurtulmalı bu samimiyetsiz sahte yüzlerden kurtulmalı ,nasıl bir dua benim hissettiğim yalnızlığa çare olur kalbimdeki boşluk nasıl hakikatine uygun ayara getirilir .Ruhum huzur arıyor bir damla ya muhtaç ,bir sıcak sohbete aç kimki beni benden iyi anlayan evet biri var ama neden her daim yanında olana değilde bir ete kemiğe bürünmüşe bu açlık.Neden ruhum huzur bulmuyor tebdili mekanda ferahlık varmış ya ben o ferahlığı aramaktayım .Belki hicret etmeli bir deve kervanıyla.uzaklaşmalı yüzleri tanıdık kalpleri parça parça leş olmuşlardan .Paylaşılmaz sandığımız ne varsa bizim değildir aslında hiç`de olmamıştır bildiğimiz halde niyedir bu anlam veremediğim hırsımız dünaya`ya en allah`tan korkar görünen nereye hazırlık kalp kırarak.Üzerine basa basa çıktığınız mevkiler sizi cennete nasıl götürür en fazla bir iktidar vakti geçirdikten sonra indiğiniz koltuk ne kadar huzur verir size mühletiniz bittiği gün yüzyüze baktığımız da yüzlerin ak olması duasıyla.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

AMIN CANIM. tuylerımı kaldırdın selda abla cok dogru soyluyosun yuregıne saglık..

SELDA dedi ki...

Canım saol yorum almak çok hoş hele kendi duyguların olunca ve sevdiğinden olunca ,insan haliyle halleşen bir olduğunu düşünüp mutlu oluyor allah razı olsun slm ve dua ile